Biżuteria hand made poraz drugi.



 Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną prezentacją prac hand made. Ewelinę, bo tak nazywa się autorka dzisiejszych prac  poznałam kila miesięcy temu dzięki jej blogowi. Mówiłam już wiele razy, że podziwiam osoby z pasją i talentem, którego ja niestety nie posiadam, a szkoda, bo czasami mam ogromną ochotę stworzyć coś oryginalnego, ale moje dwie lewe ręce w tym mi nie pomagają. Nie zanudzam Was moimi żalami  na temat braku talentu, bo nie o tym miał być ten post. 


Ja: Od kiedy tworzysz rzeczy hand made?
Ewelina:zaczęłam tworzyć biżuterię ponad rok temu
Ja: Jak odkryłaś swoje zdolności w tym kierunku?
Ewelina: Zawsze interesowałam się sztuką, plastyką, itd. Moja koleżanka zainteresowała mnie wytwarzaniem biżuterii, pokazała mi swoje prace i pomyślałam, że mogę spróbować. Udało się.



Ja: Robiąc swoje prace wzorujesz się na czyjejś twórczości?
Ewelina: Często przeglądam różne blogi moich koleżanek "po fachu", ale nie kopiuję ich prac, robię to głównie żeby np. podpatrzyć nowe techniki, triki, które sama mogę zastosować u mnie. Sama też chętnie dzielę się swoimi doświadczeniami z innymi :) Lubię komentować prace dziewczyn na innych blogach.
Ja: Czy takie hobby jest kosztowne?
Ewelina: Zabawa z modeliną może być kosztowna ale nie musi. Nie trzeba od razu kupować najdroższej modeliny z Fimo, szczególnie jeśli jest się początkującym. Ja na początku używałam najtańszej modeliny szkolnej. Teraz kiedy sprzedaję moje prace używam Fimo, ale ze szkolnej modeliny nie zrezygnowałam. Mam dosłownie 5 kostek Fimo,a kiedy potrzebuję jakiegoś koloru po prostu ją mieszam ze szkolną lub Astrą. mogę powiedzieć też, że sama nie przesadzam z wydatkami, np. jak na razie radzę sobie bez Fomo Liquid.Co do półproduktów to na pewno nie są kosztowne. Jeśli dobrze poszuka się na Allegro, można znaleźć, np. 200 sztuk bigli  za 1 zł.







 Ja: Ile czasu poświęcasz na wykonywania swoich prac?
Ewelina: Zawsze bardzo się staram, żeby moje wyroby były dopracoane w każdym detalu, więc zdarza się, że na wykonanie jakiejś pary poświęcam nawet kilka godzin. Najczęściej zajmuję się tym w weekendy, w ciągu tygodnia mam mało czasu
Ja: Czy w przyszłości chciałabyś zająć się robieniem biżuterii w celach zarobkowych, czy zawsze pozostanie to tylko hobby?
Ewelina: Myślę, że modelina na zawsze pozostanie moim hobby, Praca z nią mnie odpręża, lubię też czytać pozytywne komentarze do moich prac, widzieć zachwyt na twarzach oglądających je ludzi. Wiem, że na pewno nigdy nie będę się zajmować tylko tym jako pracą, ale w miarę możliwości będę umieszczać biżuterię na sprzedaż na moim blogu, może także na Allegro.
       Autorkę tych  prac możecie "złapać" na eoli-cuda-z-modeliny.blogspot

  Biżuteria, którą otrzymałam w ramach "współpracy" podbiła moje serce, a szczególnie ta słodka bransoletka z ciasteczkowym potworem ;-)
Noszę ją dumnie i z uśmiechem patrzę jak ludzie na ulicy mi zazdroszczą :p gdybym to ja umiała robić takie cudeńka.. Codziennie miałabym coś innego na sobie. Niestety pozostaje mi podziwianie i zamawianie biżuterii tego typu.

Podoba Wam się któryś z dodatków?  Nosicie tego typu biżuterię?




Udostępnij ten post