Eveline- Celebrities Beauty Mineralny puder w kamieniu


 Witam kolejny raz dzisiaj, ale jakoś weny nabrałam i postanowiłam pisać dopóki mi się jeszcze chce. U mnie ponad 30 stopni i najchętniej położyłabym się w domu i nic nie robiła, a niestety za godzinę muszę wyjść. 
Jak już pewnie zauważyłyście trochę zmieniłam wygląd bloga, ale niestety ie wyszło jak tego chciałam. hee dlaczego nie uczą w szkole html'a? 

Nie przedłużam i przechodzę do recepcji pudru Eveline, który kupiłam jakiś czas temu gdy nie było mojego synergenowskiego.


Celebrities Beauty Mineralny puder w kamieniu

OPIS PRODUCENTA: Nowy luksusowy puder w kamieniu Celebrities Beauty z wysoką zawartością naturalnych składników zapewnia cerze olśniewający wygląd i kompleksową pielęgnację. Delikatna aksamitna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie, doskonale dostosowuje się do struktury Twojej skóry, nadając jej świeży, jedwabisto-matowy wygląd na cały dzień. Doskonale maskuje niedoskonałości i pochłania nadmiar sebum nie wysuszając skóry.
Formuła nie zawiera szkodliwych parabenów, natomiast zastosowane w pudrach Celebrities Beaty pigmenty są naturalnego pochodzenia.


OPAKOWANIE:  Puder znajduje się w eleganckiej czarno-złotej puderniczce (heh dziwnie brzmi-puderniczka :P) Jest również duże lusterko i puszek,a raczej gąbeczka do aplikacji. Bardzo spodobało mi się otwarcie. Wystarczy lekkie przyciśniecie podstawy puderniczki aby się otworzyła. Tym samym mamy pewność, że puder nieoczekiwanie nie otworzy nam się w torebce.


KOLOR: Mój to 20- transparent, wydaje się być żółty, ale po nałożeniu na twarz wygląda naturalnie i żółty to on nie jest jednak jest nieco ciemniejszy niż w opakowaniu.


EFEKT I MOJE WRAŻENIE: Puder utrzymuje się an twarzy jakieś 4-5 godzin i tym samym tyle utrzymuję się efekt zmatowienia . Nie podkreśla suchych skórek, nie tworzy efektu maski, nie zatyka porów. Nie ciemnieje na twarzy po jakimś czasie. Nie jest to puder kryjący, a raczej typowo do wykończenia makijażu. 


PODSUMOWUJĄC:  Jest to dobry i tani puder, który mogę z czystym sumieniem polecić każdemu. Nie wyczuwam w  nim zapachu, więc aplikacja jest przyjemna. Puder ma zbitą formułę, więc podczas nakładania go na twarze nie pyli się. Ma też bardzo ładne tłoczone wzorki co również mi się w nim podoba.

CENA: 15-20 zł
POJEMNOŚĆ: 9 g


Używałyście tego pudru? A może macie jakiś swój ulubiony puder?




Udostępnij ten post