Eveline Holografic 417, Paznokciowy Dzień Skittles już jutro!


Kolejny Holograficzny lakier jak Wam zaprezentuję. Już wiecie, że uwielbiam  lakiery z tej serii. Dziś mowa o kolorze 417. We wtorek idę na poszukiwanie kolejnych odcieni, więc jak uda się mi zdobyć coś nowego dam Wam znać ;)




Tak jak w innych Holograficznych lakierach Eveline aplikacja jest prosta, pędzelek ma odpowiednią wielkość i długość.


Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw.Lakier szybko schnie, nie tworzy smug i nie odpryskuje

Ten drugi to Eveline Holografic Shine Mini 417 o którym pisałam tutaj 
 

Powiem szczerze, że w butelce kolor jakoś bardziej mi się podobał, a po nałożeniu na paznokcie jakoś... Jakoś nie przypomina mi on wglądem innych Holograficznych lakierów


Trwałość też pozostawia wiele do życzenia. Po dwóch dniach lakier pozdzierał się. 


Nie przypadł mi ten kolor ani trochę do gustu. Okazał się wielką być pomyłką.


A Wam jak się podoba? Macie w swoich kolekcjach  jakieś holograficzne lakiery?


Paznokciowy Dzień Skittles już jutro!

Oczywiście się przyłączę do akcji i jutro zrobię specjalny post. Was też zapraszam do udziału.

 
więcej informacji tutaj



Udostępnij ten post