Eveline Holografic Shine Mini 417 i przypomnienie o wiosennym rozdaniu.


 Kilka dni temu pokazywałam Wam moje dwa nowe nabytki Holografic z Eveline. Na pierwszy ogień pójdzie kolor 417. Dla mnie jest to taki trochę jakby kolorek toffi. Strasznie ciężko było mi uchwycić jego urok na zdjęciach.

Lakier ma bardzo dobry pędzelek, wiec aplikacja jest bajecznie prosta. 
Całkowite krycie uzyskuje po dwóch warstwach. ja standardowo nałożyłam go na odżywkę Eveline 8w1.
Lakier szybko wysycha, nie robią sie smugi i nie odpryskuje.
Trwałość zawsze ciężko mi ocenić, bo ja maluję paznokcie co 3-4 dni, ale lakier wytrzymał na moich paznokciach trzy dni bez odpryśnięcia i pozdzieranych końcówek.
Z dostępnością Holiograficów jest problem, bo są dostępne w mniejszych drogeriach. Ja swoje kupuję w drogerii Lobo, ale słyszałam, ze można je znaleźć w Tesco.
Ze zmywaniem tego lakieru jak i innych z tej serii nie ma problemu.

Jak się Wam podoba? Lubicie te lakiery?

 Niestety zdjęcia wyszły przekłamane i nie udało mi się oddać piękna tego lakieru. Niebawem pojawi się kolejny lakier z tej kolekcji.
A teraz zmykam i przypominam o wiosennym rozdaniu, które trwa do dzisiaj do północy. 












Udostępnij ten post