INGRIT MINERAL SILK&LIFT Długotrwały mineralny fluid nawilżająco-wygładzający


Znalezienie swojego podkładu idealnego to dla każdej z nas ogromny problem, prawda? Nawet gdy wydaje nam się, że trafił nam się ten jednej jedyny to okazuje się, że a to kolor jest nie taki, a to krycie za małe albo zatyka nasze pory. Ja przyznam szczerze, że maluję się już  jakieś trzy lata i w ciągu tego okresu czasu przetestowałam już jakieś sto podkładów. Sego czasu nawet na allegro zamawiałam próbki podkładów z wyższej półki aby tylko trafić na ten ideał. 

Dopiero na blogu mallene przeczytałam o podkładzie firmy Ingrid i...? I okazało się, że to idealny podkład dla mnie. No może znalazłabym w nim jakiś minus, ale i tak to najlepszy podkład jaki miałam... Tani i dobry? No rzadkie połączenie, ale jednak się możliwe.

INGRIT MINERAL SILK&LIFT  
Długotrwały mineralny fluid nawilżająco-wygładzający.

Długotrwały mineralny fluid nawilżająco-wygładzający nadaje się do każdego rodzaju cery.


KOLOR: Do tej pory używałam 29 porcelanowy, który był idealny dla mnie- typowego bladziocha. Jednak, że idzie lata postanowiłam spróbować tego 30 naturalny beż. Miło byłam zaskoczona, bo kolor jest dobry, a nawet polubiłam go bardziej niż ten 29.


KONSYSTENCJA I APLIKACJA: Na pierwszy rzut oka jest kremowa, tłusta i ciężka, ale po nałożeniu na twarz jest kolejne miłe zaskoczenie. Podkład nie tworzy efektu maski, nie robi smug i nie podkreśla suchych skórek. Dobrze wyrównuje koloryt skóry i dosyć dobrze kryje nawet moje piegi. 
Minusem dla niektórych, ale nie dla mnie jest to, że tego podkładu bez pudru 
użyć się raczej nie da. Buzia po nałożeniu go strasznie się świeci.Ja na podkład nakładam puder Synergen i przez 5-7 godzin nie muszę robić poprawek. Jest trwały i nie spływa z twarzy nawet przy temperaturze 29 stopni.





J
a nakładałam go zawsze przy użyciu rąk, ale ostatnio spróbowałam pędzlem i zdecydowanie wolę taki sposób nakładania.



Cena: 8-10 zł
Pojemność: 30 ml
Dostępność: Tutaj trochę gorzej, ale ja odkryłam w swoim mieście małą hurtowanie kosmetyków i akurat tam kupuję.

Podkład jest moim najulubieńszym podkładem i jak na dzień dzisiejszy nie szukam innego.



A czy Wy znalazłyście juz swój podkład idealny? Co sądzicie o tym z Ingrid?


Właśnie do moich drzwi zakukał pan listonosz i przyniósł przesyłkę z Sudomaxem :) Niebawem napiszę o tym produkcie coś więcej.







Udostępnij ten post