Lakierowa biżuteria- czyli hand made Ani.


Była już biżuteria dla nieco mniejszy dziewczynek, wiec dzisiaj przychodzę z tą dla troszeczkę starszych. Autorką dzisiejszych prac jest Ania, której prace od samego początku trafiły do mojego serca. Nie spodziewałam się, że w jak to się mówi realu biżuteria okaże się jeszcze piękniejsza. Gdy otworzyłam paczkę z jej cudownymi wytworami na mojej twarzy pokazał się ogromny uśmiech. Od razu ruszyłam po aparat i mierzyłam śliczne pierścionki na moje niezgrabne paluchy :p Nie przedłużam i przechodzę po prezentacji biżuterii:




Aniu, jakie były Twoje początki w tworzeniu biżuterii?
Pewnego razu szukałam odpowiednich kolczyków, które pasowałyby do sweterka, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiednich i przede wszystkim w odpowiednim kolorze. Pomyślałam więc, żeby zrobić coś samemu dla siebie. Zrobiłam zatem odpowiednie i potem parę osób zauważyło je i bardzo im się podobały. Zaczęłam robić więc więcej i rozdawałam znajomym i rodzinie. W końcu postanowiłam pokazać szerzej swoją biżuterię i wpadłam na pomysł założenia bloga i wrzucania tam swoich prac. Znalazły się osoby, które były zainteresowane kupnem takiej biżuterii, więc zaczęłam robić więcej i sprzedawać. Przyznaję, że zdolności manualnych nie mam żadnych Ale to nie są trudne rzeczy i nie wymagają niewiadomo jakich zdolności.






A czym się inspirujesz?
Czasem u kogoś spodoba mi się jakaś biżuteria i potem próbuję ją odtworzyć, oglądam biżuterię w sieciówkach, patrzę co jest modne i popularne, zdarza się, że ktoś pisze do mnie z własnym pomysłem i ja dla tej osoby tworzę taką biżuterię według właśnie jej pomysłu.





Ile czasu poświęcasz na tworzenie swoich wyrobów?
Jeśli chodzi o czas poświęcany na wykonywanie prac, to np jeden pierścionek łącznie z czekaniem aż wyschną kolejne warstwy, które maluję to jest to kilka godzin. Staram się robić wszystko bardzo dokładnie i precyzyjnie, bo sama lubię szczegóły dobrze dopracowane  







Aniu, a czy w przyszłości chciałabyś zająć się robieniem biżuterii w celach zarobkowych, czy zawsze pozostanie to tylko hobby?
Robienie biżuterii to raczej hobby, lubię się odstresować poprzez właśnie taką dłubaninę Ale gdybym dostała jakąś konkretną propozycję, to kto wie co by z tego wyniknęło Kusi mnie spróbowanie innych metod robienia biżuterii, np bransoletki plecione, z koralików i wiele innych .





Prace Ani możecie kupić lub obejrzeć na jej:


 Serdecznie zapraszam, bo biżuteria jej autorstwa jest warta uwagi i z pewnością zaciekawi każdego. Aniu, a Tobie dziękuje za udostępnienie mi tych cudeniek <3
Nie ukrywam, że od kiedy pierwszy raz zobaczyłam lakierową biżuterię naszła mnie wena i chyba w najbliższym czasie spróbuje swoich sił w tworzeniu czegoś podobnego. Jednak nie będę robiła konkurencji Ani, bo nie mam jakoś głowy do interesów :P Będę tworzyła dla siebie żeby wzbudzać zazdrość innych... Wiem, wiem podła jestem :P

Jak Wam się podoba taka biżuteria? Co o niej sądzicie?


Udostępnij ten post