Majowe zakupy.


 Cześć czołem :P Dzisiaj przychodzę do Was z małymi zakupami  jakie poczyniłam w tym tygodniu <hee mamy dopiero wtorek:p>. wczoraj poszłam do Biedronki głównie po ten żel micelarny, który wszystkie zachwalacie,  ale moja Biedronka jest jakaś zacofana i jeszcze tego cuda tam nie ma. Troszeczkę się rozczarowałam, ale kupiłam sobie w zamian peelingujący żel na który czaiłam się jakiś czas i kiedyś już prawie go miałam kupić jednak w ostatniej chwili odłożyłam. Zobaczyłam też maskarę Maybelline i oczywiście ona również wskoczyła mi do koszyka mówiąc: No weź mnie, weź :P
Kupiłam sobie wczoraj zmywacz i jakiś cudem prawie 1/3 już zużyłam :O Nie pytajcie jak ja tego dokonałam, bo sama nie wiem... 






















 Trochę dużo tego wszystkiego wyszło, ale miało być i tak więcej jednak słabo mi się wczytującą zdjęcia na blogu i muszę ograniczyć ich wstawianie.


Używałyście któregoś produktu? Byłyście ostatnio na zakupach?


PS. Tak zauważyłam, że kilku zdjęć nie podpisałam, ale juz mi się dzisiaj nie chce poprawiać :P

Udostępnij ten post