Nail Polish Addict


Cześć :) Dzisiaj kolejny raz przychodzę do Was z tagiem. Skorzytałam z zaproszenia Curlygirl. No i nie przedłużając przechodzę do odpowiadania na pytania.




1.Ulubiona marka lakierów 
Nie mam takiej. Nie spotkałam się jeszcze z marką, która podrasowałaby mi pod każdym względem. Jak na razie szukam tej jednej jedynej.

2. Lakiery brokatowe czy kremowe? 
Zależy na czyich paznokciach. U siebie zdecydowanie wolę kremowe, ale  u innych brokatowe. Poprostu nie lubię męczyć się ze zmywaniem brokatowych lakierów :P

3.OPI, China Glaze czy Essie? 
Nie miałam okazji do tej pory używać lakierów tych firm, więc nie mam pojęcia.

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru na paznokciach? 
Najczęściej  co 2-3 dni, ale jeżeli zmaluje coś co zajęło mi dosyć dużo czasu to co 4-5.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor? 
Kiedyś było to typowa czerwień, ale z czasem przyszła biel i neonowe kolory.

6.Ciemne czy jasne pazurki? 
Oj zdecydowanie jasne, a nawet jaskrawe kolory :D

7.Co masz aktualnie na paznokciach? 
Eveline Holografic 412

8.Czy lubisz matowe wykończenie? 
Nie lubię.

9.Czy jesteś fanką frenchu? 
Tak, ale przeraża mnie, ze miałabym sama sobie robić te dokładne i precyzje kreski. Zdecydowanie wolę french w nietypowych kolorach z ozdóbkami i naklejkami. 

10. Ulubiony zimowy kolor? 
Nie taki on zimowy, ale zimą wybieram odcienie złota, granatu i fioletu.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Wydaje  mi się, ze nie ma takiej marki. W każdej znajdzie się chociaż jedna perełka.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony? 
Nie, a jeżeli już to jakiś bezbarwny lakier.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Brązów, zieleni i czerni.

14.Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
Ostatnio nakładam zawsze  odżywkę Eveline 8w1.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Lubię jak się mieni i błyszczy. O Holograficzne, ale czy jest takie wykończenie?:P

16.Wzorki czy prosty monochromatyczny manicure? 
Zdecydowanie wzorki, nawet jak mam lenia robię jakieś kropeczki.

17.Czy lubisz pękające lakiery? 
Nie, nie i jeszcze raz nie.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wish liście? 
Nie mam takowej listy, ale... Holograficzne z Eveline muszę zdobyć :P

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio? 

Ados Extra Long nr 54, ale niech żyje zgrabność. Spadł mi to wanny i chyba nie muszę mówić jak to się skończyło...- godzinne szorowanie wanny :/


20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Zawsze kupuję sobie sama lakiery, ale czemu nie :) Ja wszystkie prezenty dostawać lubię.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie? 
Już w dzieciństwie podkradałam lakiery mamie i mazałam sobie nimi paznokcie, skórki i co tylko sie dało.. No, ale tak na poważnie do w trzeciej klasie gimnazjum.


Ja standardowo taguję wszystkie chętne osoby :)


Od jutra postaram się wrócić z recenzjami i bardziej kosmetycznymi postami.





Udostępnij ten post