TAG 7 grzechów głównych


 Cześć :) Jak mija Was długi weekend majowy? U mnie niestety, a może stety bardzo nudno i ciepło. Szczerze to mam już dosyć tego gorąca :p Kombinuję nad nowym wyglądem bloga, więc wybaczcie lekki bałagan, ale do końca tygodnia postaram się wszytko ogarnąć.
Wczoraj wzięłam się za malowanie wzorków na paznokciach i miałam dzisiaj pokazać, ale chyba się wstrzymam, bo moje "dzieło" jest dosyć słabe. Teraz tak szybciutko przechodzę do tagu.

TAG 7 grzechów głównych

Zasady:
1.
Odpowiedz na 7 pytań.
2. Utwórz osobny post na blogu z informacją kto Cię otagował.
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym bloggerkom.

Ja dałam się otagować Gertrudzie, z bloga gertrudaa, bo tagowała wszystkich chętnych, którzy jeszcze tego Tagu nie robili.


CHCIWOŚĆ:

Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.
 Najdroższym kosmetykiem jaki mam jest Ziemia Egipska Bikor, którą kupiłam dwa lata temu za jedyne 179 złotych, a najtańszym kosmetykiem lakier Vollare, który kosztował aż 2,49 zł.


GNIEW:


Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nie lubię samoopalaczy, lepkich błyszczyków i podkładów, które rolują się na twarzy. Lubię, a wręcz kocham wszelkie lakiery do paznokci i cienie do powiem w odcieniach brązu i złota <3


OBŻARSTWO:

Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Balsamy do ust! Uwielbiam arbuzowe, truskawkowe, czekoladowe.. mniamm Pysznymi kosmetykami są również balsamy pod prysznic i różnego rodzaju kulki do kąpieli.


 LENISTWO:

 Których produktów nie używasz z lenistwa?
Balsamów do ciała, olejków do włosów. Nigdy nie mam czasu na regularne stosowanie.Mam również problem z regularnym stosowaniem maseczek, peelingów i kremów nawilżających.


 DUMA:


Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Tusz to rzęs! Bez niego nie wychodzę z domu nawet wyrzucić śmieci czy idąc po bułki. Jezeli idę gdzieś dalej to zawsze nakładam podkład, bo niestety jestem "szczęśliwą" posiadaczką piegów, które kryję jak tylko się da. Pewności siebie dodaje mi również czarna kredka.


 POŻĄDANIE:
  
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
A co to ma wspólnego z tematyką tego TAGu :P


ZAZDROŚĆ:

 Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Wszystkie kosmetyki kolorowe- lakier, cienie, kredki. Lubię też dostawać perfumy, ale jeżeli sama je wcześniej wybiorę :P

 Ja taguję wszystkich chętnych, którzy jeszcze nie roili tego tagu.

Udostępnij ten post