WIOSENNE ROZDANIE.


Przychodzę do Was z małym konkursem niespodzianką, takie tam wiosenne małe rozdanie. Nagrodą jest zawartość tego pudełeczka, które zaraz zobaczycie na zdjęciach poniżej.
Nie zdradzę co jest w środku, ale mogę powiedzieć, że jest to kosmetyk, a właściwie trzy kosmetyki plus coś z biżuterii w wiosennych kolorach.
Byłam jakiś czas temu na zakupach i pomyślałam też o Was :)








ZASADY ROZDANIA:
1. czas trwania: 13 maja 2012- 24 maja (do północy)
2. Ogłoszenie wyników w ciągu 2-3 dni od zakończenia.
3. Udział w rozdania: mogą brać osoby mieszkające w Polce.
4. Osoby niepełnoletnie muszę posiadać zgodę rodziców/opiekuna.

WARUNKI KONIECZNY do wzięcia udziału w rozdaniu (1 LOS):
1. Publiczne Obserwowanie mojego blog.

DODATKOWE LOSY, które mogą zwiększyć twoją szansę na wygranie:
1. Dodanie mojego bloga do blogroll'a + 3 LOSY
2. Zamieszczenie oddzielnego posta o rozdaniu  + 1 LOS
Post musi zawierać zdjęcie z tego posta oraz link do rozdania.
3. Zamieszczenie na pasku swojego bloga informacji  o rozdaniu (Projekt-> Pulpit Nawigacyjny->Dodaj gadżet->Zdjęcie   lub   Projekt-> Układ->Dodaj gadżet->Zdjęcie) + 1 LOS
4. Polubienie facebook'a mojego bloga- klik  + 1 LOS

Łącznie do zdobycia 7 LOSÓW, mam nadzieję, że komuś ta siódemka przyniesie szczęście :)

W KOMENTARZU NAPISZ:
Obserwuję jako:
Lubię Twojego bloga na Facebook'u jako:
Mail:
Mam Cie w blogrollu: (tak/nie Jeśli tak to podaj linka do swojego bloga)
Notka o rozdaniu: (tak/nie Jeśli tak to podaj linka)
Info na bocznym pasku: (tak/nie Opcjonalnie podaj linka do swojego bloga)

 Życzę wszystkim powiedzenia, a w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na angelabloguje@gmail.com


Udostępnij ten post