Złoto w moich skropnych progach czyli CLARINS - AFTER SUN SHIMMER OIL


Jakiś czas temu dzięki mojej znajomej trafił do mnie złoty kosmetyk.
Jak go ujrzałam aż mnie zatkało. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czym takim. Początkowo nie miałam pojęcia co ja z tym cudem mam zrobić. Jak wiecie, ja nie kupuję kosmetyków zagranicznych, drogich czy też takich bez których moje życie się nie zawali. 
Tym złotym cudeńkiem jest CLARINS AFTER SUN SHIMMER OIL.


CLARINS - AFTER SUN SHIMMER OIL
Jest to  olejek z drobnym złotym brokatem w sprayu. Sun Shimmer Oil daje  piękny złoty połysk i pozostawia skórę promienną. Nadaje blask skórze oraz podkreśla opaleniznę. Ma typową konsystencję olejku, ale po krótki czasie wchłania sie i nie tworzy tłustej plamy na skórze. Drobinki są mikroskopijne przez co nie ma sztucznego efektu na skórze ( nie wygląda to tak jakbyśmy wysypały na siebie brokat)


Działanie:
- utrwala i przedłuża opaleniznę
- nawilża i regeneruje
- poprawia kondycję skóry
- zapewnia równomierną opaleniznę i nadaje miękkość skórze
- neutralizuje działanie wolnych rodników
- delikatnie rozświetla, nadaje złocisty odcień opalonej skórze 

Skład:
- Aloes: nawilża i odżywia
- witamina A i E: chronią i  nawilżają
- Lipa: nawilża, łagodzi i uelastycznia skórę
- rozświetlające, opalizujące drobinki 



SPOSÓB UŻYCIA:
Dobrze wstrząsnąć, a następnie spryskać obficie  całe ciało, szczególnie dekolt, ramiona i ręce. Można stosować również na włosy.





ZAPACH: Czytałam, że zapach jest okropny, drażni itd. Nic podobnego, mi przypadły do gustu. Może być wadą dla niektórych, bo na skórze utrzymuje sie długo.

   
EFEKT NA WŁOSACH:
Raz, jeden jedyny raz coś mnie podkusiło i spsiałam sobie lekko końcówki włosów. Jednak szybko się przetłuściły i wyglądały nie za ciekawie. 



EFEKT NA SKÓRZE:
Na początku wydawało mi się, że po psiukani ręki produkt jest tłusty, ale szybko wysycha i nie pozostawia tłustych śladów. Utrzymuje się dosyć długo na ciele. Olejek ma nawilżać nasza skórę, ale ja tego nie zauważyłam, ale to może dlatego, ze stosuję go sporadycznie.



PODSUMOWUJĄC: Jest to produkt typu gadżet bez którego potrafię żyć. Nie stosuję go codziennie. Olejek jest bardzo wydajny i nie mam pojęcia jak ja zużyje taką butlę. Doskonale sprawdzi się u osób lubiące błyskotki. Zdecydowanie podkreśla opaleniznę i nadaje skórze zdrowszy wygląd. Mimo, że podoba mi się efekt nie kupię kolejnej butelki. Cena jest jak dla mnie za wysoka, a produkt niekonieczny. Tak, wiec polecam osobom, które jak to się mówi "nie mają na co pieniędzy wydawać"


CENA: 14-20$
POJEMNOŚĆ: 150 ml


Udostępnij ten post