Angela i biżuteria czyli Biżuteria Artystyczna HARAPATI



 Jak każda kobieta lubię, a nawet uwielbiam biżuterię. Złotą, srebrną, błyszczącą, kolorową po prostu każdą! Jakiś czas temu przeglądając strony z biżuterią natknęłam się na Biżuteria Artystyczna HARAPATI. Pani Aneta udostępniła mi kilka swoich prac za o bardzo dziękuję. W chwili gdy dostałam przesyłkę i otworzyłam ją wiedziałam, że będę ją często nosić. Biżuteria jest niesamowicie precyzyjnie wykonana.




Zadałam Pani Anecie kilka pytań:

 Ile czasu poświęca Pani na tworzenie swoich wyrobów?
Dokładny czas poświęcony na wykonanie np. pary kolczyków, ze względu na specyfikę pracy z masami plastycznymi, określić jest bardzo trudno ale orientacyjnie od godziny wzwyż. Mój rekord to 10 godzin, które poświęciłam jednemu naszyjnikowi (nie licząc poprawek).

Jakie były Pani początki w tworzeniu biżuterii?
Początki były dość trywialne. Kiedyś bliska mi osoba zobaczyła różany modelinowy koszyczek jaki zrobiłam tak z nudów i zapytała, czy z modeliny nie można by robić biżuterii.Z ciekawości przeszukałam internet pod tym kątem i okazało się, że można. Okazało się też, że rzeczywistość przeszła najśmielsze oczekiwania, bo w międzyczasie pojawiły się nowe rodzaje mas plastycznych dające ogromne możliwości. I wsiąkłam... To było jakieś 3 lata temu...

  Jak odkryła Pani swoje zdolności w tym kierunku?
Już w dzieciństwie bardzo lubiłam prace manualne: masy plastyczne, rysunek, malowanie. Trochę myślałam o tym, by iść do szkoły plastycznej ale zabrakło mi odwagi.


Pomarańczowe kolczyki
  
Kolczyki wykonanej ręcznie z masy polimerowej. Barwny wzór i forma jest wynikiem ręcznego kształtowania i mieszania masy w różnych kolorach. Bigle i krawatka, którymi komplet został uzupełniony są srebrne.
Kolczyki te noszę bardzo często. Są idealne na lato.

Wisior etniczny
 

 Wisior wykonany od podstaw własnoręcznie z masy fimo w odcieniach czerwieni, bordo, z akcentem bieli i czerni. W centrum niepełnej rozety umieszczony jest kryształek Swarovskiego volcano (mieni się całym spektrum ciepłych barw: pomarańcz, róż, czerwień). Rozeta pokryta jest szklistym lakierem, zawieszona na rzemieniu jubilerskim o grubości 2,5 mm. Uzupełnienie wisiora stanowią elementy w kolorze srebra jako końcówki rzemienia i zapięcie typu karabińczyk.  
Wisiorek skradł moje serce! Jego kolory są fantastyczne.


Broszka ważka

 Broszka ręcznie wykonana z masy polimerowej w kolorach: lawendowy, fiolet, bordo z niewielkimi akcentami czerni i bieli. Powierzchnia została pokryta szklistym werniksem, który dodatkowo zabezpiecza powierzchnię i nadaje jej połysk.  Zapięcie w kolorze srebra.




Broszka motyl

Broszka w kształcie motyla wykonana ręcznie z masy fimo.  Na tle brązowych skrzydeł znajdują się  drobne czerwone i chabrowe plamy. Broszka delikatnie opalizuje i mieni się, jej powierzchnia jest zabezpieczona kilkoma warstwami werniksu, co dodatkowo nadaje jej piękny, szklisty połysk.
Zapięcie w kolorze srebra.


Prace możecie obejrzeć i kupić na http://www.harapati.net/



Jak Wam się podoba ta biżuteria?



Udostępnij ten post