Angela rozdaje czyli Hand made rozdanie!


                                                              HAND MADE rozdanie:                                          


Wiele razy pokazywałam Wam biżuterię hand made, którą uwielbiam. Kika razy pytałyście czy mogłabym się podzielić i zrobić rozdanie. Tak, więc dziś zapraszam na pierwsze i nie ostanie rozdanie biżuterii wykonanej ręcznie. Chcę tylko podkreślić, że nie wykonywałam ich ja.

                                                              NAGRODA:                                                                        



- kolczyki babeczki
- zawieszka do telefonu Dunat
- broszka ciasteczko w czekoladzie
- zawieszka kostka czekolady Milka
- broszka kwiat
- spinka do włosów kwiatek
-  pierścionek lakierowy

                                                         ZASADY ROZDANIA:                                                             

1. Czas trwania rozdania: 25.06.2012- 07.07.2012 (do północy)
2. Ogłoszenie wyników w ciągu 2-3 dni od zakończenia rozdania.
3. Udział w rozdaniu mogę brać osoby pełnoletnie lub posiadające zgodę opiekuna mieszkające na terenie Polski.
4. Na adres zwycięski czekam 5 dni, o tym czasie losuję następną osobę.
5. Udział w rozdaniu mogą brać również osoby nie posiadające swojego bloga.
6.W razie jakichkolwiek problemów, pytań czy wątpliwości proszę pisać na adres angelabloguje@gmail.com


WARUNKI KONIECZNE:
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga + 1 LOS

WARUNKI DODATKOWE:
1. Możesz dodać mojego do blogroll'a + 2 LOSY
2. Możesz polubić mojego facebooka + 1 LOS
3. Możesz wstawić informacje o rozdaniu na pasku bocznym lub 
w poście + 1 LOS

 Dodatkowo możecie napisać co Wam się podoba, a co nie podoba w moim blogu. Co zmieniłybyście w nim itd.

                                                      TREŚĆ KOMENTARZA:                                                   

Obserwuję jako:
Mail:
Mam Cie w blogrollu: (tak/nie Jeśli tak to podaj linka do swojego bloga)
Notka o rozdaniu lub info na bocznym pasku: (tak/nie Opcjonalnie podaj linka do swojego bloga)
Lubię na facebook: (tak/nie Jeśli tak to podaj imię i pierwszą literę nazwiska)


Udostępnij ten post