Dax Cosmetics-Antycellulitowe masło do ciała waniliowo - pomarańczowe


Nareszcie odnalazłam zdjęcia  masła z Perfecty o którym dzisiaj Wam troszeczkę powiem.


Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Antycellulitowe masło do ciała waniliowo - pomarańczowe

Opis producenta:
Puszyście kremowe masło do ciała o właściwościach antycellulitowych i zmiękczających. Zawiera bogaty w lipidy olejek z ziaren zielonej kawy, który opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające. Ponadto łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszeniu naskórka. Kompleks witamin E-C-F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry, a apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Coffea Arabica Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, D-Limonene, Cinnamal, Eugenol, Parfum, CI 19140, CI 15985.  


Masło zamknięte jest w okrągłym, zakręcanym słoiku o pojemności 225 ml
Po oderwaniu foli poczułam zapach pomarańczy, którego w kosmetykach nie lubię. Do mój pierwszy produkt o takim zapachu i wiem, że więcej nie zdecyduję się na coś podobnego. Pomarańcze same w sobie lubię, ale zapach jakoś mnie drażni. Mojej mamie się spodobał, wiec to kwestia gustu.


Konsystencja jest taka lekka, budyniowata, gęsta i dosyć treściwa.


Masło dobrze rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania i nie lepi się. Dobrze nawilża, ale na początku pozostawia nie co tłustą warstwie, ale dla mnie to akurat nie jest problem. Masła używam wieczorem  po kąpieli przed snem. Skóra po nałożeniu tego produktu jest miękka i gładka. Działania antycellulitowego nie jestem w stanie oceni może dlatego, że używam go zbyt krótko. 


Masło jest wydajne. Nawet osoba tak jak ja, która obficie używa wszystkiego.


Cena: 9-13 zł
Pojemność: 225 ml


Masło jest dobrym produktem. Ogólnodostępnego i w przystępnej cenie. Dobrze zmiękcza i nawilża skórę, Jedynie do zapachu mogę się przyczepić, ale tak jak mówiłam wcześniej to raczej kwestia gustu.



Używałyście tego masła? Co o nim sądzicie?


Przypominam o rozdaniu:

Udostępnij ten post