Dwa nowe nabytki z Editt cosmetic czyli to co moje szpony lubią najbardziej ;)


 Zrobiłam sobie mała przerwę w sprzątaniu pokoju. Zbliżają się wakacje, a u mnie wszędzie pełno kartek, notatek, zeszytów. Hee mam tego tyle jakbym się uczyła :> A gdzie ja i nauka... :D

Przedstawię Wam dwa nowe lakiery, które kosztowały mnie 4 zł, po 2 zł za lakier to raczej dobra cena prawda? Ja kupuję lakiery ze względu na ich kolor, a nie trwałość czy markę. Dla mnie wystarczy żeby lakier trzymał się na paznokciach 2-3 dni, bo co tyle maluję moje szpony.



Oba lakiery są z firmy Editt cosmetic o której istnieniu nie miałam pojęcia.
Mają dobry, ale jak dla mnie nie co za gruby pędzelek przez co czasami nabiera się za dużo lakieru. Jednak szybko można dojść do wprawy.


Niestety na lakierach nigdzie nie ma numerków, wiec nie powiem jakie to odcienie, bo nie mam pojęcia. Wysychają szybko, nie tworzą smug.


Do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw.


Zdjęcia robiłam dwa dni od pomalowania paznokci i nie widać ubytków, zdarć czy odprysków, wiec śmiem twierdzić, że lakiery są trwałe.



 I Jak się kolory podobają? Miałyście lakiery tej firmy?



Udostępnij ten post