Iście króleski kolor na moich paznokciach czyli Delia Prosilk 139.


  Dzisiaj z samego rana słoneczko mnie przywitało. Postanowiłam skorzystać z okazji i iść w teren porobić zdjęcia kosmetykom do recenzji. Szybciutko zjadałam śniadanie- a tego zazwyczaj nie robię. Zmyłam moje różowe ombre z paznokci i nałożyłam nowy lakier Delii, który mam okazje testować. W sumie po 1 byłam już gotowa do wyjścia, a wtedy pogoda się zepsuła. Słoneczko gdzieś się mi schowało. Jednak skoro już byłam gotowa do wyjścia postanowiłam iść. Po godzinie robienia zdjęć bateria padła i musiałam wrócić do domu. A niech to!




Kolor jest niesamowity! uwielbiam go <3


 Malowanie paznokci tym lakierem to przyjemność. Ma idealną konsystencję.


 Krycie można uzyskać już po jednej warstwie, ale ja standardowo nałożyłam cienką warstwę lakieru na odżywkę Eveline 8w1 poczekałam 10 minut i nałożyłam drugą.


 Z wysychaniem nie ma problemu. Lakier nie robi smug.Trwałości nie jestem w stanie ocenić, bo mam go zaledwie 6 godzin na paznokciach, ale jak do tej pory nic nie odprysło, nie starło się.


 Kolor idealnie pasuje do mojej tuniki z Atmosphere. Wybaczcie pomalowane skórki, ale śpieszyłam się.



Jak Wam się podoba ten lakier? Może macie jakieś inne lakiery w tym kolorze?



Udostępnij ten post