Kolorowe nowości u Angeli goszczą.


 Standardowo zacznę od pogody, która u mnie znacznie się poprawiła. Nie pada, jest słoneczko i nawet 27 stopni. Taka mi odpowiada i nie będę marudzić jak zostanie.

Przestawię Wam kolejną część nowości jakie się u mnie pojawiły. Zbliżają się wakacje, więc będziecie zmuszone czytać mnie codziennie :P Tyle tego mam, że wakacje będę pracowite, ale ja nigdzie nie wyjeżdżam, więc dla mnie to nie problem.






Paleta Sleek MakeUp I-Divide Acid

To o niej wspomniałam w jednym z poprzednich postów. Jest moją pierwszą paletą Sleek, ale już wiem, ze nie ostatnią. Dostałam ją dzięki uprzejmości strony Urodomania za co dziękuję. Niebawem opiszę ją szczegółowo.






urodomania logo



Testery kosmetyków mineralnych firmy Annabelle

Moje pierwsze mineralne produkty. Nie wiem dam radę się nimi obsłużyć jako sierota manualna, ale dam Wam znać co i jak. Dodatkowo ostałam pędzelek,. który skradł moje serce i został przeze mnie wymacany jak tylko się dało.




Testery: podkład mineralny matujący natural light, podkład mineralny  kryjący beige light, korektor mineralny light, róż mineralny rose, róż mineralny romantic oraz pędzelek do podkładu.




Lakiery ze sklepu taniekosmetyki

Oszalałam na punkcie wszelkich neonowych kolorów stad wybór padł na te lakiery.  Teraz to chyba będę tylko paznokcie malowała, bo mam lakierów tyle, że ah i oh ;) Na stronie    możecie kupić tanie lakiery w cudownych kolorach.




Lakiery: neonowy żółty Vollare Da Vinci  99, neonowy różowy Vollare Da Vinci 102, neonowy zielony Vollare Da Vinci 100, neonowy pomarańczowy to Safari, ciemny żółty Vollare Da Vinci 155, błękitny Vollare Da Vinci 87, ciemny niebieski Vollare Da Vinci 400 i ten najciemniejszy granatowy Vollare Da Vinci 409, biały Butterfly Ceramic 1, bezbarwny Butterfly Ceramic 0.



Zestaw Eveline

Jakiś czas temu kupiłam taki zestaw w Biedronce i błam z niego zadowolona, tusz powędrował na wymiankę czego później żałowałam. Wczoraj będąc w Biedronce zobaczyłam, że znowu pojawiły się te pudełeczka i oczywiście kupiłam. Pierwszy raz rano użyłam tej maskary i już ją kocham <3





W zestawie: Płun micelarny Eveline, czarna automatyczna kredka Eveline i tusz Volumix Fiberlast.


To chyba wszytko, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jak używałyście już któryś z wyżej przedstawionych kosmetyków to piszcie jak się sprawdziły.


Udostępnij ten post