M-made biżuteria Michaliny.


 Ciągle pada...Pogoda to sobie chyba żarty jakieś robi. Jak nie upał po 30 stopni to całodniowe opady deszczu. Rano odwiedził mnie zmoknięty listonosz i wręczył mi... oj ciiii :P Niebem pokażę Wam co dostałam :) Chętnie już dzisiaj bym się pochwaliła, ale nie nie. Poczekacie jeszcze kilka dni ;)

Dzisiaj przedstawię Wam biżuterię Michaliny. Miałam okazję "przetestować" jej wyroby. Jejciuu jakie to śliczne prace. Wiem, wiem jak mam obsesję na punkcie słodkiej biżu.




Poprosiłam Michalinę aby napisała coś o sobie: 

Mam prawie 18 lat:) Moja przygoda z modeliną zaczęła się od wycieczki do Chorwacji trzy lata temu. Każdy wie, że w turystycznych miejscowościach aż roi się od małych kramików z różnymi pamiątkami. Otóż trafiłam na stoisko z kolczykami z modeliny, które od razu wpadły mi w oko. Niestety jestem bardzo biednym człowiekiem i nie miałam na nie kasy. Dlatego po powrocie do domu popędziłam do marketu i kupiłam sobie duże opakowanie modeliny Astra. Początki były trudne, modelina beznadziejna. Ale nie zniechęcałam się tak szybko, powoli poznawałam nowe techniki i kupowałam coraz lepsze i bardziej profesjonalne materiały takie jak masa termoutwardzalna Fimo, której jestem wierna do dziś. 
 Tworzenie biżuterii daje mi dużo radości. Porównywanie moich prac sprzed roku i obecnych pokazuje jak duży postęp zrobiłam od tamtego czasu. Jednak staram się nie spoczywać na laurach i cały czas doskonalić swoją technikę


Wisiorek babeczkę z jagódką i listkiem 20 zł



Kolczyki babeczki z niebieskim spodem 15 zł



Kolczyki donuty z miętową kokardką 20 zł


To wszytko jest takie ślicznie i dokładnie wykonane, że aż chce się zjeść :P


Prace Michaliny są świetne! Przede wszystkim  trwałe, a to cenie, bo nie sztuka jest zrobić coś ładnego co rozpadnie się po pierwszym założeniu. Wisiorek wczoraj spędził cały dzień luzem w torebce i przeżył. Nawet pani w Rossmannie przy kasie zapytała co ja za cuda mam w uszach.
Więcej jej prac możecie zobaczyć na jej blogu tutaj lub na facebooku tutaj.


Prawda, że śliczna biżuteria?

Udostępnij ten post