Niebeiskie omre na paznockaich. ShinyBox istenieje !


 Dzisiaj znowu przychodzę do Was z moimi paznokciami i to kolejny raz ombre. Strasznie spodobał mi się ten sposób malowania i znowu zrobiłam coś w tym kierunku. Niestety nie zaczekałam aż jedna warstwa wyschnie i trochę się wszytko pomieszało, ale i tak nie wyszło aż tak źle, prawda?
Tematem przewodnim miało być letnie niebo, ale pod koniec jakoś tego nieba całkiem zabrakło. 






Mani bajecznie prosty w wykonaniu. Lakier + gąbka, a taki efekt.

Robiłyście już ombre na paznokciach? Jak Wam się podoba takie mani?


Teraz taka mała zmiana tematu. Jak pewnie już wiecie od jakiegoś czasu głośno było i jest o ShinyBox. Początkowo podchodziłam do tego sceptycznie i miałam to za jakąś ściemę. Moja nieufność została jednak ukarana, bo kilka minut temu pierwsze boxy trafiły do dziewczyn. Zobaczcie, np. tutaj. Stąd też moja prośba do Was, bo brakuje mi 10 punktów do odebrania mojego pudełka, wiec jeśli mogłybyście pomóc proszę zarejestrujcie się z mojego linka- http://shinybox.pl/?ref=e7ee002

Teraz zmykam na zakupy, a później zmaluję coś nowego na paznokciach.



Udostępnij ten post