Nowości w kosmetyczce Angeli...


Oh jak gorąco... W pokoju o godziny 6 miałam normalnie Saharę... Ja już mam dosyć tego ciepła i chce zimę, śnieg... oh pomarzyć można...

Dzisiaj przychodzę do Was z  kilkoma nowościami jakie się u mnie pojawiły. Czekam na jeszcze dwie przesyłki, wiec niebawem mozecie spodziewać się kolejnego postu z nowościami.






Współpraca
Jakiś czas temu dostałam maila od firmy Safira i nawiązałam współprace. Kosmetyki odstałam kilkanaście dni temu, ale jakoś nie było mi po drodze do aparatu żeby Wam pokazać co dostałam.




Dostałam:Żel chłodzący do ciała, Oczyszczający krem do twarzy, Krem do ciała z masłem Shea i minerałami z Morza Martwego, Żel brązujący którego nałogowo używa moja mama. hmm czegoś mi tu brakuje- pomadki, której recenzje już pisałam tutaj.


 Wygrana w konkursie
Udało mi się wygrać w konkursie u Karotki. Pierwszy raz moja odmienność została nagrodzona- oj ale się cieszę :)



 Wygrałam: Lakiery Eveline Holografic Shine w kolorach 402, 404 i  411,  Cienie MIYO w kolorach Toxic nr 28, Viola nr 17, Drama nr 20 oraz Lavender nr 18 oraz Tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash Intense.

A tutaj macie swayche:


No i mały bonus, a mianowicie rzęsy pomalowane wygranym tuszem Wonder Lash. To połączenie cieni widziałyście już u mnie w niedzielnym poście. Heh fioletowy makijaż stał się moim codziennym.



Zakupy
Wczoraj wstąpiłam do małej osiedlowej drogerii i kupiłam sobie trzy nowe lakiery.Każdy kosztował 'aż" 1,99 :P




To na tyle, bo niestety miałam tylko tyle pamięci na karcie i resztą zakupów pokaże Wam następnym razem jak przyjdą paczki na które czekam.



Udostępnij ten post