Paznokciowy Dzień Skittles- dzien dziecka.


Ciągle pada! Ludzie biegną, bo się bardzo boją deszczu,
Stoją w bramie, ledwie się w tej bramie mieszcząc,
ludzie skaczą przez kałuże na swej drodze. A ja?
A ja chodzę! - oj zgadza się, zgadza. Cały zień przełaziłam w poszukiwaniu miętowe lakieru i czarnych krótkich spodenek, ale oczywiście nic nie kupiłam, a tylko zmokłam.
Wstałam o godzinie 5:48 i miałam w planach zrobienie zdjęć kosmetykom do recenzji, ale pogoda tragiczna- pochmurnie, deszczowo i zimno. Do domu wróciłam po 16 i próbowałam sfotografować moje kolorowe paznokcie z okazji dnia dziecka. U mnie w domu ciemno jak w... jednak kilka minut temu udało mi się na balkonie zrobić kilka zdjęć no i jestem ;)








Początkowo miałam wybrać neonowe kolory, ale postanowiłam dać szansę lakierom, których praktycznie nie używam. Skoro mamy dzień dziecka niech i one to odczują i w końcu na coś się przydadzą. Nie dobierałam kolorów i nie patrzyłam czy do siebie pasują. Odkręciłam wszystkie i lodowo wybierałam jakim akurat malowałam dany paznokieć, wiec wyszło jak wyszło, ale mimo to częściej będę w ten sposób malowała pazury, bo efekt bardzo mi się podoba.










 No i to byłoby na tyle tego wszystkiego. Teraz idę oglądać Wasz Skittlesowe paznokcie ;P

A teraz wszystkim dzieciaczkom tym małym i tym dużym  życzę wiele wiele uśmiechu z okazji Dnia dziecka ;)



A no i mam pytanie- otóż czy chciałybyście jakieś małe rozdanie z udziałem biżuterii hand made ? Oczywiście nie mojego autorstwa :p



Udostępnij ten post