Soft Orange- pomadka od Safiry.


 Nareszcie piętek. Nie wiem dlaczego tak się cieszę z weekendu, bo tydzień miałam raczej luźny i nie miałam się czym zmęczyć.
W poniedziałek dostałam paczkę od firmy Safira i dziś przedstawię Wam pomadkę, która się tam znalazła.



Pomadki do ust Safira to doskonała ochrona i regeneracja Twoich ust. Powstały na bazie znakomitej jakości oryginalnych francuskich komponentów. Zawierają olej z makadamii, karoten i witaminy. Subtelne kolory podkreślają naturalne piękno ust na długo.


Do wyboru jest mamy 10 kolorów:

01 - Wild Crimson
02 - Ginger Bronze
03 - Soft Orange
04 - Subtile Strawberry
05 - Shining Cyclamen
06 - Bright Gloss
07 - Pink Pearl
08 - Light Coffee
09 - Grape Shadow
11 - Sugar Peach



Zacznę od opakowania, które jest koszmarne! Jeszcze jest całe, ale za każdym razem kiedy je dotykam mam wrażenie, że się rozleci. Strasznie plastikowe i niedopracowane i kruche.

Zapach jest przyjemny, nie drażni i nie utrzymuje się długo.


 Do kolory nie byłam przekonana od samego początku. Próbowałam się do niego przekonać niestety nie udało się. Nie lubię tego koloru szminek, pomadek itd. Kolor jest intensywny. Ma satynowe wykończenie bez drobinek, które mnie osobiście irytują.


Pomadka nawilża, nie podkreśla suchych skórek i jest trwała. Utrzymuje się bardzo długo na ustach.  Trwałość strasznie mnie zaskoczyła, bo to jedna z niewielu pomadek do ust, która trzyma się aż tak długo.


Pomadkę jak najbardziej polecam. Za taką cenę warto jej spróbować. Niestety mnie kolor nie odpowiada i racze często używała jej nie będę. Jednak niebawem kupie sobie w innym kolorze, bo gama kolorystyczna jest duża.

Cena: 9,90 zł


 Teraz zmyka odwiedzać wasze blogi, a później malować paznokcie.


Udostępnij ten post