Żel-korektor do brwi od Delii Cosmetics.


  O brwi raczej nigdy nie dbałam, a może nie tyle niedbała co nie podkreślałam ich. Żyły sobie swoim życiem, a ja co jakiś czas jedynie je regulowałam. W najbliższym czasie mam zamiar je troszeczkę zapuścić i iść do kosmetyczki aby dobrała mi odpowiedni kształt do mojej twarzy.


  Jakiś czas temu na mojej drodze stanął korektor do brwi firmy Delia.
Jak sam producent napisał jest to:

 Unikalny produkt przeznaczony do pielęgnacji brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie, odżywienie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana trójkątna szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.


Sama nawa produktu jest dla mnie zaskoczeniem, bo słowo korektor kojarzy mi się z zakrywaniem czegoś, a nie uwydatnianiem.

Firma ma w do wyboru dwa warianty kolorowe- czarny i brązowy. Ja zdecydowałam się na brąz.



Korektor zamknięty jest w opakowaniu typowym dla tuszy do rzęsy. Posiada szczoteczkę, które wielkość jak dla mnie mogłaby być nieco mniejsza, ale i tak nie jest źle. Nie drapie skóry, a aplikacja jest bajecznie prosta i przyjemna.

Konsystencja korektora jest płynna, ale nie wypływa z opakowania, nie spływa ze szczoteczki podczas aplikacji. Zapach również jest bardzo przyjemny, nie nachalny. Na szczoteczkę nabiera się odpowiednia ilość produkty przez co nie da się z nim przesadzić.



Korektor nałożony na brwi nadaje im nieco ciemniejszy kolor, usztywnia je,  utrwala i rozczesuje. Nie robi skorupy na brwiach. Utrzymuje się cały dzień. Jest to typowy brązowy kolor bez drobinek i odcienia rudości.


Pojemność: 9 ml
Cena: 10-12 zł

No i kilka zdjęć pokazujacych efekt. No i mój aparat nie dał rady pokazać tego co chciałam, ale cóż.


Produkt jest bardzo wydajny. Stosuję go już trzeci tydzień i ubytek jest minimalny. To mój pierwszy produkt do brwi i jestem z niego bardzo zadowolona.

Używałyście go już? Może macie jakieś inne produkty do brwi?


A na koniec  paznokcie jakie sobie zmalowałam wczoraj rano. Takie sobie niby kaczki :P







Udostępnij ten post