Aktywny żel punktowy S.O.S. od Under Twenty.


 W paczce o której mówiłam tutaj otrzymałam również kosmetyki Under Twenty. Moją uwagę przykuł żel punktowy, który jakiś czas temu miałam okazje wypróbować o koleżanki. Tym samym bardzo się ucieszyłam, że mogę go przetestować. Po kilku dniach stosowania zauważyłam, że on na prawdę działa!

Aktywny żel punktowy S.O.S.

ANTI! ACNE Intense z S.O.S. FORMULA to program pielęgnacji awaryjnej, ze skoncentrowaną dawką substancji zwalczających trądzik, specjalnie stworzony dla cery z widocznymi niedoskonałościami.
Skuteczność:

Natychmiastowy efekt. 2x szybkość i precyzja przeciw niedoskonałościom.
Innowacyjna podwójna skuteczność dzięki: precyzyjnemu namierzaniu problemu i skoncentrowanej dawce składnika przeciwtrądzikowego, do stosowania miejscowo. Teraz jeszcze skuteczniejsze narzędzie w walce z widocznymi niedoskonałościami.

Wskazania:

Skóra wymagająca nawilżenia.


Działanie:
 
Aktywnie wysusza niedoskonałości, likwiduje i zapobiega powstawaniu trądziku, poprawia wygląd skóry.
  

Stosowanie:
 
Na oczyszczoną twarz, w miejscu gdzie pojawiła się niedoskonałość, nałożyć cienką warstwę żelu i pozostawić do wyschnięcia. W razie potrzeby aplikować 2-3 razy dziennie. Jeśli potrzebujesz szybko zamaskować niedoskonałość, na żel można nałożyć fluid antybakteryjny ANTI! ACNE. Dla lepszego efektu stosować z innymi kosmetykami tej samej linii.



Żel zamknięty jest z małej poręcznej tubce o pojemności 10 ml. Dodatkowo znajduję się dozownik <yy.. chyba tak to się nazywa> który ułatwia aplikację. Niestety opakowanie nie jest przeźroczyste przez co nie możemy kontrolować ubytku tego kosmetyku.


Ma konsycyencję typową dla żeli- żelowatą, mokrą i rzadką. Zapach jest wyczuwalne, ale nie drażni i nie utrzymuję się długo.


Po nałożeniu do na twarz wysycha w ciągu 10-15 minut pozostawiając delikatny film. Ja stosuję go zawsze wieczorem kiedy nigdzie już nie wychodzę i mogę sobie pozwolić na to aby sobie na mojej twarzy pozostał na dłużej.


Produkt świetnie radzi sobie z wypryskami. Może nie znikają jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, ale znacznie szybciej niż zwykle. Wysusza niedoskonałości, ale nie przesusza skóry. Po nałożeniu na twarz nie klei się i nie wałkuje. Czasami gdy nałożę go na całą powierzchnię nosa czuje delikatne ściągnięcie się skóry. Gdy już wyschnie wypryski są mnie widoczne, bledną.

Żel jest wydajny, ja stosuję go ostatnio prawie codziennie i nadal tubka jest prawie pełna.


Pojemność: 10 ml
Cena: 14,99 zł


Udostępnij ten post