Delikatny Fluid intensywnie kryjący Pharmaceris O przedłużonej trwałości spf 20.


 Przez te upały trochę zaniedbałam bloga, ale to dlatego, że gdy za oknem wysoka temperatura mi nawet do komputera siadać się nie chce. Dzisiaj jest już zacznie lepiej i temperatura spadła. uff

Tak, wiec szybciutko o podkładzie Pharmaceris. Od pierwszego użycia wiedziałam, że to najbardziej kryjący podkład jaki w życiu miałam. Tym samym jest też jednym z najdroższych jakiś do tej pory używałam.



Delikatny Fluid intensywnie kryjący Pharmaceris O przedłużonej trwałości



Od producenta słów kilka:

Wskazania:
Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego SYSTEMU KRYJĄCEGO NOWEJ GENERACJI TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h*. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**.

Efekt:
Gładka, świeża i miękka skóra o równej, naturalnej barwie bez efektu maski.

Sposób użycia:
Preparat równomiernie rozprowadzić cienką warstwą na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić do wchłonięcia.



Oceniam produkt jako posiadaczka cery mieszanej z tendencja do powstawia niedoskonałości. Mam sporo do ukrycia ( w tym lekkie przebarwienia na policzkach). Na policzkach pojawiają się też często rozszerzone pory. Moja cera ma skłonności do zapychania.


Fluid zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 30 ml. Dodatkowo posiada pompkę, która ułatwia aplikacje.



Podkład nie ma zapachu, a przynajmniej ja go nie wyczuwam.




 Gama kolorystyczna jest nie co uboga. Zawsze używałam najjaśniejszych podkładów i gdy otrzymałam ten w kolorze 02 Sand byłam świecie przekonana, że będzie dla mnie za ciemny. Jednak po nałożeniu go na twarz szybko zdanie zmieniłam i kolor okazał się być idealny. Takie są raczej zalety lata, bo nawet ja pozwoliłam się troszeczkę przyrumienić słońcu.


Konsystencja jest lekka, nie rzadka ale i nie gęsta, taka akurat. Fluid dobrze rozprowadza się na twarzy i nie tworzy smug czy efektu maski. Zarówno nakładany palcami jak i pędzlem daje naturalny efekt na twarzy. 


Krycie jest dobre, a nawet bardzo dobre. Jak już mówiłam wcześniej to pierwszy aż tak kryjący podkład jaki miałam. Idealnie maskuje wszelkie zaczerwienienia, przebarwienia, sińce, krostki czy blizny po trądziku. 

Podkład nie daje efektu matu, ale to typowe dla kryjących fluidów. Zawsze przypudrowuję twarz pudrem Synergen i wygląda to dobrze. Co do trwałości to niestety na mojej twarzy utrzymuje się przez 5 godzin później się ściera  i potrzebne są poprawki.


Podkład nie zapycha, nie podrażnia i nie podkreśla  suchych skórek <których obecnie prawie nie mam :P>

POJEMNOŚĆ: 30 ml
CENA: około 30-35 zł



PODSUMUJĄ:  Jest do jednej z najlepszych podkładów jakie mam. Wydajny, bo jedną pompkę jestem w stanie dobrze pokryć całą twarz. Z tego co się orientuję nie zawiera parabenów i  zapachu, a wiec to duży plus. Jedynie do trwałości mogłabym się przeczepić, bo 5 godzin na twarzy to zdecydowanie za mało. bardzo go polubiłam i z pewnością jak mi się skończy kupię ponownie.

 Ode mnie dostaje 4/5 




Udostępnij ten post