Dwa moje ulubione ścieraki do twarzy od Perfecty.


 Zanim całkowicie odstawiłam peelingi do twarzy nałogowo używałam dwóch ścieraków z Perfecty. Przetestowałam już na swojej twarzy naście tego typu produktów i te dwa przypadły mi do gustu najbardziej. 



 Oba peelingi zamknięte są w poręcznych tubkach o pojemności 60 ml. Ich cena to coś około 12-14 zł, ale często można dostać je w promocjach. Ja swoje zdobyłam za 7,99 kazdy w małej osiedlowej drogerii.

Peelingi są bardzo wydaje, a szczególnie, że nie używamy ich codziennie.



Perfecta Oczyszczanie - Peeling gruboziarnisty


 Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka,
wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.


  

 Peeling ma przyjemny zapach, zielonkawy kolor i duże, widoczne drobinki.


Przy używaniu go czuć drapanie na twarzy i  to lubię. Idealnie oczyszcza, nie podrażnia, ale dla posiadaczek cery wrażliwej raczej bym go nie polecała, bo może podrażniać. 

Po jego użyciu twarz jest głaska, odświeżona i przede wszystkim oczyszczona.




 Perfecta Oczyszczanie - Peeling drobnoziarnisty

 

 Aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin A - B5 - E, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym.


 Peeling ma niebieskawy kolor i widoczne małe drobinki. Zapach jest przyjemny tak jak w tym gruboziarnistym.


Podczas jego aplikacji akcji delikatnie czujemy zawarte w nim drobinki. 

Peeling delikatnie oczyszcza skórę i pozostawia ją gładka i przyjemna w dotyku. Nie podrażnia i nie wysusza. 

 


Niżej możecie zobaczyć oba peelingi jednocześnie. 



 Lubie oba te peelingi i polecam z czystym sumieniem. Z tego co wiem są dostępne również w saszetkach za jakieś 2-3 zł.

--------------------------------------------------------------------------------------------

 Wczoraj odebrałam przesyłkę od firmy Dermedic. Otrzymałam do przetestowania krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15, balsam nawilżający do ciała oraz maskę próbek. To moje pierwsze kosmetyki tej firmy, więc zobaczymy jak się sprawdzą. Recenzja pojawi się za jakiś czas :)





No i tak szybciutko to co mam akurat na paznokciach czyli takie sobie kolorowe kropeczki :)



Udostępnij ten post