GARNIER TONIK WITAMINOWY DO SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ + nowe paczki.



  Przeglądają kartę pamięci natrafiłam na stare zdjęcia kosmetyków z czasów gdy przymierzałam się do założenia bloga. Jakoś fotek będzie słaba, ale może cos zobaczycie. Dziękuję też za miłe przyjecie wczorajszego makijażu. Wiem, że daleko mi do niektórych dziewczyn, ale i tak miło mi, że się podobało.



GARNIER TONIK WITAMINOWY DO SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ

    Wzbogacony w żywą wodę z owoców usuwa ostanie ślady zanieczyszczeń oraz martwe komórki z powierzchni skóry, aby zapewnić skuteczniejsze działanie kremu nawilżającego. Nie zawiera alkoholu.
Rezultaty:
    Skóra jest świeża i oczyszczona

Tonik zamknięty jest w przeźroczystej zielonej butelce o pojemności 200 ml. Ma dodatkowy dziubek dzięki któremu nie wylejemy za dużo produktu.

Zapach jest przyjemny, nie drażni. Natomiast konsystencja płynna i typowa dla toników.


Tonik ma za zadanie oczyścić, odświeżyć i łagodzić naszą twarz. Ja stosowałam go codziennie rano przed nałożeniem makijażu i sprawdzał się dobrze. Dobrze oczyszczał i odświeżał moja twarz, ale efektu łagodzenia nie zauważyłam. Tonik nie przesuszał, ale i nie nawilżał. Nie podrażniał skór ani oczu.



Nie podładował u mnie ściągnięcia skóry. Nie pozostawiał też lepkiej warstwy na twarzy.
Jest wydajny, bo jednak butelka 200 ml wystarczyła mi o dziwo na dwa miesiące codziennego stosowania.  

Cena: około 10-13 zł
Pojemność: 200 ml

PODSUMUJĄC:  Tonik jak najbardziej jest dobry. Dobrze oczyszcza i odświeża. Dużym plusem dla mnie jest to, że nie zawiera alkoholu prze co nie wysusza. Nie zapychał mnie i nie uczulał.


------------------------------------------------------------------------------------------------

 Otrzymałam również dwie nowe paczuszki do przetestowania. Jedną przyniósł mi kurier w piątek, a druga listonosz dziś rano.




http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/174669_161376023925313_463804059_n.jpg



 http://3.bp.blogspot.com/_XEpSRa1pNuM/TM1bbSgy1PI/AAAAAAAAABA/zFOVwqeUNYE/S220/logo1.jpg





Udostępnij ten post