Lakierowa biżuteria po raz drugi czyli to co sroki lubią najbardziej.


 O biżuterii wykonanej za pomocą kaboszonów i lakierów do paznokcie pisałam już tutaj. Coraz więcej osób wykonuje tą metodą różnego rodzaju pierścionki, wisiorki czy kolczyki. Ja jako sroka uwielbiam przeglądać strony, blogi o twórczości hand made. No i tak trafiłam na blog baletnicabizuteria. Jego właścicielka jest siedemnastoletnia, przemiła dziewczyny, która w szybkim czasie wysyłała mi paczkę z biżuterią własnej roboty. Już po rozpakowaniu wiedziałam, że nie pozostanę przy tym i zamówię coś jeszcze :)


" Przypadkowo trafiłam na blog dziewczyny która tworzyła taką biżuterię, bardzo mi się spodobała więc zrobiłam zamówienie. Kiedy te rzeczy już do mnie dotarły dokładnie się im przyjrzałam. Nie miałam pojęcia jak są zrobione ale w końcu mnie olśniło zaczęłam szukać w Internecie półfabrykatów itp. I zamarzyłam sama coś takiego robić. To zapoczątkowało moją przygodę z robieniem biżuterii. Można powiedzieć że dopiero stawiam pierwsze kroki i uczę się na własnych błędach, bo wbrew pozorom nie zawsze skończona rzecz się udaje. Na pewno nie pozostanę na tworzeniu tylko takiego rodzaju biżuterii, planuję zacząć lepić z modeliny, a w przyszłości myślę że jeszcze nie jedna rzecz mnie zainspiruje.
Gdy zaczynałam robić biżuterię poświęcałam prawie cały dzień i wieczór, teraz po kilku miesiącach siadam do robienia biżuterii w zależności od wolnego czasu. Jest to taka moja odskocznia.
"






NASZYJNIK 20 ZŁ



KOLCZYKI 10 ZŁ
 


KOLCZYKI 5 ZŁ ZA PARĘ




KOLCZYKI 10 ZŁ


PIERŚCIONEK 10 ZŁ




PIERŚCIONEK 10 ZŁ




 Więcej biżuterię możecie zobaczyć z bliska i kupić tutaj.

Wczoraj popatrzyłam sobie na moje lakiery i chyba muszę kupić sobie półfabrykaty i wyprodukować biżuterię. Niebawem, więc możecie spodziewać się tu moich wyrobów


Przypominam o rozdaniu, które kończy się dziś o północy :)

 .

Udostępnij ten post