LIRENE Głębokie Nawilżenie - Mleczko do ciała..



 Znowu wróciła tropikalna pogoda i ja znowu muszę się męczyć. Dopadł mnie straszny leń i nic mi się nie chce robić.

 Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje różane zdobycze z kolekcji Wibo tutaj. Od dawien dawana polowałam na kosmetyczkę i chabrowy eyliner. Co nie poszłam do Rossmanna właśnie tych rzeczy nie było. Obczaiłam, że z w soboty zawsze Panie wykładają więcej kosmetyków. Jak kiedyś zapytałam czy może mi ekspedientka sprawdzić czy mają jeszcze w tych szufladkach albo w magazynie odpowiedziała, że ona nie ma czasu szukać mi dwóch produktów. heh nie ma to ja miła obsługa. Wczoraj wstałam rano, Rossmanna otwierają o 9, wiec właśnie o tej godzinie wyszłam z domu. Na miejscu byłam już 20-25 po. Ruszyła z miną cwaniaka do szafy Wibo i... I jakaś kobieta brała garściami wszytko co popadnie. No do jasnej... Jak sięgnęłam po ostatni eyliner ona wyrwała mi go z ręki i oburzona zaczęła robić mi awanturę, że ona jeszcze nie odeszła i nie po to była tu pierwsza żeby ktoś jej coś zabierał. Jak jej odpowiedziałam, że to nie wyścig szczurów obróciła się na pięcie i poszła do kady. A żeby było śmiesznie miała w koszyku chyba z pięć tych eylinerów. Jacy ludzie są beznadziejni, jak coś jest taniej to biorą wszytko nawet jak nie będzie im to potrzebne... debilizm i tyle.
Jutro będę od 8 na mieście, wiec poskoczę do Rossmanna i może poproszę jakąś inną ekspedientkę... oh to tyle.. sory, za moje żale..


LIRENE Głębokie Nawilżenie - Mleczko do ciała



Mleczko do ciała Lirene Głębokie Nawilżanie do skóry suchej i normalnej nawilża i pielęgnuje, dzięki specjalistycznej formule biodermalnej, która utrzymuje optymalną zawartość wody na wszystkich poziomach naskórka. Lekka konsystencja sprawia, że mleczko łatwo się rozprowadza i szybko wchłania.
Synergiczne działanie masła kakaowego oraz gliceryny zapewnia głębokie nawilżenie utrzymujące się aż do 48h*. Kompozycja masła Shea oraz hialuronianu sodu ogranicza proces parowania wody i zabezpiecza przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Mikrocząsteczki wchodzące w skład formuły posiadają doskonałe właściwości higroskopijne dzięki czemu poprawiają elastyczność i miękkość naskórka.
Mleczko Linene Głębokie Nawilżanie doskonale odżywia i nawilża skórę dzięki zawartości wosku z oliwek, który łatwo penetruje w głąb skóry i sprawia, że skóra jest aksamitnie miękka.

Stosowanie: Delikatnie wmasować mleczko w umytą i osuszoną skórę. Stosować 1-2 razy dziennie.
 

Mleczko zamknięte w butelce o pojemności 250 ml, ma takie fajne wyżłobienie przez co łatwo się je otwiera.


Zapach jest delikatny,przyjemny, ale nie utrzymuje się na skórze jakoś specjalnie długo. 


Konsystencja ja rzadka, ale to nie jest chyba odkryciem. Płynna konsystencja sprawia, że produkt nie jest wydajny. Czasami zdarza mi się wylać go za dużo i sporo mleczka po prostu się marnuje. Szybko się wchłania, ale tylko  jeśli weźmiemy odpowiednią ilość to nie ma mowy o tym żeby się lepił. 

Po nałożeniu skóra jest miękka, gładka i nawilżana, ale nie jest do długotrwały efekt. Producent zapewnia 48 godzinne nawilżanie co jest absolutnie kłamstwem.




Pojemność: 250 ml
Cena: około 14 zł

PODSUMOWUJĄC: Z braku laku dosyć dobre mleczko, ale można w tej cenie znaleźć lepsze. Przede wszystkim o nieco gęstszej konsystencji i większym nawilżeniu. Niestety z tym łatwo przesadzić, nabrać za dużą ilość i skóra będzie się lepić,


Ocena: 6/10



Udostępnij ten post