Moja pierwsza paleta Sleek czyli SLEEK MakeUp I-Divide PALETA CIENI DO POWIEK ACID ;)+ krótki info



Paletami Sleeka bloggerki zachwycają się już od jakiegoś czasu. Ja osobiście długo zastanawiałam się, która wybrać, bo przyznam szczerze na wiele miałam i mam ochotę.  Dzięki uprzejmości drogerii Urodomania dostałam do przetestowania paletkę Acid. Ostatnio mam fazę na neonowe kolory, więc paleta jak najbardziej mi się spodobała.


SLEEK MakeUp I-Divide PALETA CIENI DO POWIEK Acid


Rewelacyjna paleta cieni Sleek zawiera 12 mocno napigmentowanych odcieni. Cienie w większości są matowe. Ekspresyjne i wyraziste kolory pozwolą, bez trudu, stworzyć pełen makijaż powiek. Cienie mają jedwabistą formułę, która bardzo dobrze rozprowadza się i jest niezwykle trwała. Dzięki wysokiej jakości utrzymują się na powiece przez cały dzień, nie blednąc i nie tracąc koloru.Duży wybór odcieni sprawdza się zarówno przy lekkim makijażu dziennym, jak i mocniejszym wieczorowym.Paleta to kompozycja bardzo odważnych, żywych kolorów, które pozwolą stworzyć najrozmaitsze makijaże powiek.Opakowanie:
Paleta zamknięta w eleganckim, czarnym pudełku. Zawiera dwustronny aplikator i duże lusterko.
Wymiary:
Długość – ok. 14 cm
Szerokość – ok. 7,5 cm



Uwielbiam takie opakowania! Paleta to zdecydowanie lepsze wyjście dla mnie niż pojedyncze cienie. Opakowania jest estetyczne, cienkie i praktyczne. W środku znajduje się długi aplikator oraz duże lusterko z którego szczerze rzadko korzystam, bo wolę duże lusterko w łazience :p Paletę łatwo się otwiera i zamyka.


W palecie jest duże zróżnicowanie kolorystyczne. Znajdują się tam cienie zarówno matowe jak i metaliczne. Kolory przyciągają uwagę i są świetne na lato.


Kolory metaliczne są bardziej napigmentowane i jakoś łatwiej jest mi się je nakłada. Czerń, biel, fluo-zółty i fluo- pomarańczowy są twarde i ciężko się je aplikuje na powiekę. Jednak jeśli mam oceniać całą paletę to pigmentacja jest świetna.


Cienie są trwałe i bez bazy na powiece trzymają się przez cały dzień, a u mnie to duży sukces, bo zazwyczaj z moich powiek cienie znikają po kilu godzinach.  


Same widzicie jak prezentują się kolory. Na zdjęciu widzicie cienie bez bazy.

Wykonałam już kilka makijaży paletką, ale nie zrobiłam zdjęć :/ uuu Obiecuję, 
 że się poprawie i pokażę jak te cienie prezentują się na oku.

 Paletę możecie kupić tutaj.


urodomania logo




UWAGA INFORMACJE DOTYCZĄCE ROZDANIA HAND MADE
Dostałam wczoraj kilka wiadomości, ze był problem ze zgłoszeniem się do rozdania. Osobiście tego nie zauważyłam, ale żeby było sprawiedliwe przedłużam czas do 8 lipca 2012 do godziny 12:00 :)



Udostępnij ten post