Mustache- czyli motyw wąsów + przypomnienie o rozdaniu.






Już jakiś czas temu zauważyłam na blogach motyw wąsów. Jednak na początku wcale mi się to nie podobała. Aż do dnia kiedy zobaczyłam wąsy na paznokciach. Sama próbowałam raz je zrobić, ale mi nie wyszło. Wczoraj Mallene pokazała jak zrobić kubek z tym motywem i wena na ten post mnie naszła. Ja niestety nie wykonałam niczego z wąsami, ale postaram się to niebawem zmienić, bo mam pewien plan :)


W życiu nie spodziewałabym się, że zwykłe wąsy będą się cieszyły aż taką popularnością. Motyw Mustache bardzo podoba mi się w postaci biżuterii. Marzy mi się pierścionek na dwa palce właśnie z takimi wąsami, wiec niebawem sobie taki sprawię. 

obrazki źródło google






















 



I jak się Wam podoba motyw wąsów? Macie już coś w tym stylu?

Tumblr_m524mmhwqp1qhqhtfo1_500_large



PRZYPOMNIENIE O ROZDANIU
więcej tutaj







Udostępnij ten post