Najdroższy duet jaki miały okazje testować moje włosy czyli Dr Irena Eris NU'FUSION Hair Technology do włosów farbowanych.


 Kosmetyków do włosów używałam setki. Myję włosy codziennie, więc szampony i odżywki kończą mi się w szybkim czasie. W zakupie produktów do włosów kieruję się głownie zapachem. Moje włosy lubią sylikony. Próbowałam szamponów ziołowych, naturalnych, aptecznych, ale włosy po nich nie dały się rozczesać i strasznie się puszyły. Są na tyle  wybredne, że nie tolerują też szamponów niektórych firm.

 Jakiś czas temu otrzymałam kosmetyki firmy Irena Eriss i jeszcze pierwszego dnia zastosowałam je na swoje włosy. To chyba najdroższy duet jaki miałam okazje używać na swoich włosach. Od trzech lat farbuję włosy. Raz na jasny brąz, raz na ciemny. Włosy farbuję zazwyczaj piankami koloryzującymi, które nie niszą aż tak włosów, a u mnie sprawdzają się doskonale. 

Stosuję szampon razem z odżywką, więc oceniam ich duet.






SZAMPON NU'FUSION HAIR TECHNOLOGY ZDROWA SPRĘŻYSTOŚĆ - WŁOSY FARBOWANE, SUCHE I ZNISZCZONE

Włosy farbowane, suche i zniszczone wymagają silnego nawilżenia i odżywienia - głównie z uwagi na stres chemiczny, wywołany zabiegami fryzjerskimi. Dlatego zawarty w szamponie ZDROWA SPRĘŻYSTOŚĆ innowacyjny kompleks FlexaFusion2XG, nowoczesne polimery kationowe oraz ceramidy zapewniają długotrwałe nawilżenie włosów, zapobiegają utracie wody i przyspieszają regenerację rozdwojonych końcówek. Za odżywienie i wzmocnienie włosów, oraz aktywność anti-aging odpowiada innowacyjne połączenie wyciągu z żurawiny oraz oleju z jojoby.

Szampon nadaje włosom zdrowy połysk, sprężystość i delikatną miękkość.

Działanie: nawilżające, odżywcze, przyspiesza regenerację rozdwojonych końcówek, wzmacniające włosy, nadaje włosom zdrowy połysk, nadaje włosom sprężystość


Opakowanie szamponu do jedyny minus tego produktu. Nie jest przeźroczyste przez co nie możemy kontrolować ilości, o pojemności 250 ml. Ma zatrzask, które mi, posiadaczce długich paznokcie strasznie przeszkadza, bo ciężko się otwiera.

Konsystencja jest kremowa, gęsta przez co szampon nie spływa z włosów. Dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Ma przyjemny zapach, którego nie potrafię z niczym porównać, bo jest on dla mnie nowy, nieznany, ale bardzo mi się podoba. Zapach utrzymuje się na moich włosach kilkanaście godzin po ich umyciu. Jest to produkt wydajny, bo stosuję go codziennie ponad miesiąc i mam jeszcze około połowę butelki.


Po umyciu włosy faktycznie są miękkie, błyszcząc i nie puszą się. Zawsze miałam problem z włosami, bo były jak siano, ale po dłuższym stosowaniu tego szamponu problem się zmniejszył. Szampon nie wysusza włosów. 



SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Betaine, Propylene Glycol, Panthenol, Styrene / Acrylates Copolymer, Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, PEG-10 Olive Glycerides, Dicaprylyl Ether, Polyquaternium-10, Lauryl Alcohol, Sodium Carbonate, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Disodium EDTA, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Ceramide 2, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Alcohol, CI 16035, CI 17200, CI 60730.




ODŻYWKA NU'FUSION HAIR TECHNOLOGY - ZDROWA SPRĘŻYSTOŚĆ - WŁOSY FARBOWANE, SUCHE I ZNISZCZONE

Włosy suche są szorstkie w dotyku, zaś stres chemiczny, wywołany zabiegami fryzjerskimi, powoduje ich zwiększoną łamliwość i rozdwojenie końcówek. Aby temu zapobiec w odżywce zastosowano innowacyjny kompleks FlexaFusion2CX działający na dwóch poziomach: głęboko odżywiający i wzmacniający struktury włosa oraz zapewniający długotrwałe, intensywne nawilżenie skóry głowy. Nowoczesny kompleks aminokwasowy zawarty w odżywce odbudowuje „cement” pomiędzy komórkami łodygi włosa, co eliminuje uszkodzenia wywołane stresem chemicznym (np. farbowanie czy trwała ondulacja) i zabezpiecza przed łamaniem oraz rozdwajaniem się końcówek włosów. 80% kobiet po 2 tyg. stosowania zauważyło, że odżywka, wygładzając łuski włosa, zapewnia im zdrowy połysk.  Według 100% badanych włosy są miękkie, nie elektryzują się i są łatwiejsze w układaniu i rozczesywaniu. 

Działanie: wzmacniające włosy, odżywiające struktury włosów, nawilżające, zabezpieczające przed rozdwajaniem włosów


Odżywka znajduje się w dużej 200 mililitrowej tubce. Tak jak w przypadku szamponu nie jest ona przeźroczysta, wiec nie możemy kontrolować ubytku produktu.


Ma gęsto konsystencje i przyjemny zapach, który jest podobny do szamponu z tej serii i utrzymuje się na włosach kilkanaście godzin.


Włosy po jej użyciu są gładkie, miękkie, elastyczne, błyszczące i przede wszystkim doskonale się rozczesują i nie puszą. 


SKŁAD: Aqua, Ceteraryl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate, Parfum, Phenyl Trimethicone, Phenoxyethanol, Hydroxyethyl Urea, Quaternium-91, Glycerin, Cetrimonium Methosulfate, PEG-8, Ethylhexylglycerin, PEG-8/SMDI Copolymer, Palmitoyl Myristyl Serinate, Sodium Polyacrylate, Triethanolamine, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene.


  
Pojemnosć: szampon 250 ml, odżywka 200 ml
Cena: szampon ok. 49 zł, odżywka ok. 49 zł




 Oba produkty bardzo polubiłam i w przypadku moich włosów się sprawdziły. Jak mówiłam wcześniej są bardzo wydajna, ale gdybym miała je kupić sama to chyba za taką ceną bym się nie zdecydowała. Kosmetyki te maja bardzo przyjemny zapach i faktycznie dobrze działają na moje włosy.


Udostępnij ten post