Nawilżamy twarzy czyli Lirene krem na dzień i na noc.



 Jakiś czas temu zbuntowałam się na wszelkie kremy, maści i inne mazidła do cery trądzikowej, bo nic mi nie pomagało. Miałam spokój z buzia już dobre kilak miesięcy, ale jak zwykle latem znowu na twarzy pojawiają się częściej niespodzianki. Postawiłam, wiec na dobre nawilżanie twarzy i w tym pomogły mi kremy Lirene. Stosuję je od kilku tygodni i zauważyłam, że świetnie nawilżają. Nie mam już przesuszonych placków na policzkach, bo z tym miałam zawsze problem. Niespodzianki na twarzy pojawiają się już rzadziej, ale ciiii żeby nie zapeszyć.











KREM AKSAMITNIE NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ



Czy ten krem jest odpowiedni dla mnie?
 
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli Twoja skóra jest normalna lub mieszana i potrzebuje optymalnego nawilżenia, aby przez cały dzień wyglądała świeżo i promiennie. Czynniki zewnętrzne, na jakie jest stale narażona, takie jak ciepło, słońce czy klimatyzacja, mogą powodować utratę naturalnej wilgoci i przesuszenie naskórka. Krem skutecznie likwiduje te objawy, długotrwale nawilża i zabezpiecza naturalny poziom wody w naskórku oraz zapewnia wysoką ochronę przed fotostarzeniem. Doskonale chroniona skóra zachwyca naturalnym blaskiem i świeżością, głębokie nawilżenie sprawia, że staje się niewiarygodnie aksamitna i miękka w dotyku.

 
Jak działa?
 
kwas hialuronowy - silnie wiąże i trwałe utrzymuje wodę w głębokich warstwach naskórka
wyciąg z ostropestu 
- chroni przed wolnymi rodnikami i szkodliwym działaniem promieni słonecznych
olej babassu
- zapewnia jędrność i elastyczność skóry

Poprzez głębokie nawilżenie krem wydobywa naturalny blask skóry, sprawiając że wygląda ona świeżo i promiennie przez cały dzień.

Jak stosować? Krem stosuj codziennie rano  na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Nałóż krem, delikatnie rozprowadź i wmasuj. Krem jest kosmetykiem specjalistycznym i stanowi program pielęgnacyjny jednocześnie z kremem na noc z serii Lirene Cera Normalna i Mieszana. Delikatna formuła kremu sprawia,  że nie pozostawia on na skórze tłustej warstwy.  Idealnie nadaje się pod makijaż.



Krem znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 50 ml. Jako posiadaczka długich paznokci mam odrobinę problemów z wyciąganiem produktu z opakowania.


Ma biały kolor i bardzo delikatny przyjemny zapach. Konsystencja jest lekka, wodnista. Dobrze się rozprowadza na twarzy i szybko wchłania prze co jest idealny pod makijaż. Pozostawia na skórze lekki film, ale nie jest on tłusty, wiec podkład po nim się nie roluje i nie waży.



Krem dobrze nawilża skórę i nareszcie nie mam problemu z przesuszonymi łatami na twarzy.

Niestety krem nie ma właściwości matujących. Przy mojej mieszanej cerze jest to niestety problem. Nawet podkład matujący matuje twarz na 2-3 godziny, ale przy użyciu pudru matującego daje radę zmatowić buzię na dłużej.

Trochę nie podoba mi się łączenie cery normalnej i mieszanej, bo to dwie różne bajki...

Pojemność: 50 ml

Cena: około 13-15 zł

Oceniam go na 4-, bo tak ja mówię dobrze nawilża, jest lekki, ale niestety nie matuje.



KREM JEDWABIŚCIE REGENERUJĄCY NA NOC



Jak działa?
 
kwas hialuronowy
- podczas snu odbudowuje naturalny zapas wilgoci w skórze.
wyciąg z jabłka
- przyspiesza naturalny, wewnętrzny proces odbudowy, dzięki czemu skóra zostaje skutecznie zregenerowana
olej ryżowy
- przyspiesza wzrost i powstawanie nowych komórek skóry, przywracając twarzy świeżość
Rankiem skóra jest intensywnie nawilżona i jedwabiście gładka, bez objawów zmęczenia.


Jak stosować?
Krem stosuj codziennie wieczorem  na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Nałóż krem, delikatnie rozprowadź i wmasuj. Krem jest kosmetykiem specjalistycznym i stanowi program pielęgnacyjny jednocześnie z kremem na dzień z serii Lirene Cera Normalna i Mieszana.



Krem na noc ma identyczne opakowania jak ten na dzień.

Ma przyjemny zapach, ale zdecydowanie treściwszą i bardziej tłustą konsystencję. Po nałożeniu na twarz pozostawia tłustą warwę. Początkowo strasznie mi się rolował, wałkował i doprowadzał mnie do szału. Jednak później nakładałam go na twarz przed samym snem nie rozsmarowując go dobrze kładłam się spać. Rano moja buzia była zdecydowanie nawilżona, głodka i przyjemna w dotyku.



Dałam buzi odpocząć od tego kremu trzy dni i wczoraj znowu go nałożyłam i.. I znowu mi się tak głupie rolował i wałkował. Niestety wersja na noc nie jest aż tak dobra jak ta na dzień, ale to, że nawilża moją skórę muszę przyznać.

Pojemność: 50 ml
Cena: około 13-15 zł


Oceniam go na 3, ponieważ owszem dobrze nawilża moja twarz, ale wałkuje się jak szalony. 




-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziewczyny, potrzebuję waszej pomocy. Otóż możecie polecić mi jakieś sprawdzone podkłady mineralne dobrze kryjące w jasnych odcieniach? Moja próbka z Annabelle właśnie się skończyła i poszukuję czegoś nowego. Pomożecie?!


Udostępnij ten post