Oh So Special czyli moja wymarzone paleta Sleek



  Paleta oh so Special byłam moim obiektem westchnięć dłuższy czas. Ja ją pokochałam jak to się mówi od pierwszego wejrzenia.  Jednak zawsze gdy miałam ją już sobie zamówić ręka mi drżała i rezygnowałam. Bardzo się ucieszyłam gdy dostałam propozycję przetestowania jej. Oczywiście już chwilę po jej otrzymaniu poszła w ruch i zdjęć w nienaruszonym stanie nie mam. Paletę otrzymałam bez lusterka, które zostało już wcześniej uszkodzone, ale jakos mnie to nie zmartwiło, bo i tak maluję się przed dużym lustrem w pokoju albo w łazience.



Paleta 12 kolorów, które sprawdzą się idealnie w każdej sytuacji. Nie ważne jaką masz karnację! Te cienie zostały zaprojektowane tak, abyś mogła wykonać nimi zarówno makijaż codzienny, jak i ten na wyjątkowe okazje. Z tą paletką zawsze osiągniesz zamierzony efekt!
 

 

Nie zabraknie w niej zarówno matowych jak i mieniących się odcieni, które doskonale ze sobą współgrają.
 

Wszystkie zawarte w palecie kolory są bogate i nasycone w pigmenty na bazie mineralnej. Nie blakną i nie tracą głębi koloru bez względu na odcień karnacji.
 

Aksamitna konsystencja sprawia, że cienie doskonale kryją powiekę, wydobywając maksymalny efekt.
Każdy kolor może być nakładany pojedynczo lub wraz z innymi według indywidualnych upodobań.
 

Najlepiej nakładać przy użyciu załączonego aplikatora.


  
Bow – matowy, kremowy cień
Organza – perłowy, różowo-brązowy
Ribbon – matowy, koralowy
Gift basket – perła, ciemny orzechowy 
Glitz – grafitowa perła 
Celebrate – delikatna czekoladowa perła 
Pamper – matowy, jasny łososiowy 
Gateau – perłowy, róż ze złotą poświatą
The mail – matowy, jasny brąz 
Boxed – matowy, brązowy
Wrapped up – matowy, ciemny brąz 
Noir – matowy, czarny


 W palecie znajdziemy cienie matowe i perłowe. Cienie są niesamowicie mocno napigmentowane. Kolory matowe są twardsze, a te perłowe nieco się kruszą.


Cienie po nałożeniu na powiekę nawet bez bazy trzymają się bardzo długo ( u mnie o dziwo 7-9 godzin), nie rolują się i  nie osypują. 


Strasznie ciężko było mi zrobić zdjęcia aby kolory wyszły realnie. Mój aparat nie chciał ze mną współpracować.


Paleta świetnie nadaje się zarówno do tworzenia makijaży dziennych, ale i wieczorowych.


Uwielbiam ją i używam jej prawie codziennie. Niebawem pokażę Wam jakieś makijaże z nią, ale nie umiem fotografować sobie własnego oka :/





 
Paletę możecie kupić  tutaj 


Udostępnij ten post