TheBlackPearl kolczyki z modeliny czyli kolorowe zwierzaczki :) + przypomnienie o rozdaniu :)


  To znowu ja :P Obiecałam, że ten post ukaże się w tym tygodniu, a wczoraj sobie odpuściłam bloga, więc dzisiaj przychodzę drugi raz :P

Pewnie powiecie: A co Ty znowu tam masz :D O mojej miłości do hand made wiecie od dawna. Dzisiaj znowu Wam o tym przypomnę i przedstawię prace Anny.
 Są no kolorowe kolczyki w kształcie zwierzątek. Jak tylko zobaczyłam to pokochałam je wszystkie.







KOLCZYKI MISIE



KOLCZYKI KRÓLICZKI



KOLCZYKI ŻYRAFY


KOLCZYKI KONIKI



KOLCZYKI SÓWKI



 Jak się Wam podoba biżuteria?


 Biżuterię możecie obejrzeć lub zakupić tutaj. Mi się wszytko bardzo podoba. Kolczyki są wykonane z modeliny. Robione solidnie i bardzo starannie. Są trwałe i w rzeczywistości jeszcze ładniejsze.


PRZYPOMINAM O ROZDANIU, KTÓRE TRWA DO JUTRA ;)





Udostępnij ten post