MARIZA, wygładzająca baza pod makijaż.



 Przy mojej mieszanej cerze bardzo ciężko o makijaż, który będzie trzymał się na twarzy dłużej, buzia nie będzie się świeciła i wyglądała świeżo. Poszukując rozwiązania pomyślałam o bazie. Miałam ich już wiele i żadna nie spełniała moich oczekiwań. Nie to żebym była jakaś strasznie wymagająca, ale od bazy przede wszystkim wymagam wygładzania, zmniejszenia rozszerzonych porów i utrwalenia. Ze zmatowieniem jakoś sobie poradzę pudrem, ale gdyby baza też matowała to byłoby jeszcze lepiej.  Chciałam sylikonową z Marizy, ale trafia mi się wygładzająca.




 

MARIZA, wygładzająca baza pod makijaż 

Lekka baza o konsystencji kremu perfekcyjnie wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry. Ułatwia nakładanie podkładu oraz przedłuża jego trwałość. Dzięki zawartości wyciągu z białej herbaty i witaminy E baza skutecznie eliminuje szkodliwe działanie wolnych rodników, a także przywraca odpowiedni stopień nawilżenia nawet bardzo suchej cerze.



Baza zamknięta jest w szklanej, przeźroczystej butelce, dzięki czemu możemy kontrolować ilość produktu. Ma pompkę,  która działa zarzutów. 



Ma przyjemny delikatny zapach, biały kolor i lekka konsystencje.


Na twarzy rozprowadza się dobrze, szybko się wchłania, nie roluje i nie pozostawia tłustego filmu. Baza ładnie nawilża twarz dzięki czemu odstawiłam nakładanie kremu pod podkład.



 Owszem delikatnie wygładza, ale nie zmniejsza porów, nie matuje, ale przedłuża trwałość makijażu. Przy tych ostatnich upałach udawało mi się utrzymać makijaż do 6-7 godzin, wiec to sukces, bo bez bazy po 3, góra 4 godzinach wszytko spływało. Podkład faktycznie łatwiej się na twarzy rozprowadza. 



OCENA OGÓLNA: 3/5

Mam mieszane uczucia co do tej bazy. Dla mnie jest niestety za słaba, bo mi zależy na mocnym wygładzaniu twarzy i zmniejszeniu rozszerzonych porów.
Zamiast kremu sprawdza się bardzo dobrze, ale ja nalej szukam swojej idealnej bazy.  Dopiero teraz przy wstawianiu zdjęć na bloga zauważyła, że jest to produkt dla cery suchej i normalnej <to się nazywa spostrzegawczość>


pojemność: 15 ml
cena: około 25,60 zł



 "Jeżeli jesteście zainteresowani kosmetykami  Marizy, dostępne są one w sprzedaży bezpośredniej, poprzez tę stronę http://www.kosmetykimariza.klubmariza.pl/  możecie wstąpić do Klubu, zostać konsultantką i  kupować kosmetyki dla siebie z 30% rabatem."

Może macie jakieś swoje sprawdzone bazy pod makijaż? Takie które zmniejszają widoczność porów?


Udostępnij ten post