Ratunek dla przesuszonej skóry od Dermedic czyli balsam nawadniający skórę.


 Cały dzień  miałam jakiś problem z zalogowaniem się na bloga. Teraz się udało, więc szybciutko naskrobię Wam trochę o balsamie, który uratował mi przesuszoną skórę. Długo czekał na swoją premierę blogową, ale wreszcie jest!


DERMEDIC, HYDRAIN3 HIALURO KONCENTRAT BALSAMU NAWADNIAJĄCY SKÓRĘ


Wygładzenie przesuszonej skóry - Hydroavena - zmikronizowane oligopeptydy z owsa o wielkości cząsteczek umożliwiających wnikanie w głębsze warstwy skóry, wiążą wilgoć w warstwie rogowej, natychmiast ujędrniając i wygładzając skórę. Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry - Wysoka zawartość Hyaluronic acid i Urea 5% wraz z wodą termalną o kojących właściwościach, utrzymują wysoki poziom nawilżenia w głębokich warstwach naskórka. Wygładzają i poprawiają elastyczność skóry.

Sposób użycia:
Nanieść równomiernie na skórę cienką warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia. Nadaje się również do pielęgnacji stóp.

  • Wygładzenie przesuszonej skóry 
  • Wielogodzinna ulga dla wysuszonej i napiętej skóry
  • Skoncentrowana siła nawadniania skóry
  • Doskonały do pielęgnacji rąk i stóp
  • Do codziennego stosowania.
  • Ratunek dla skóry odwodnionej
  • Skoncentrowana ilość składników aktywnych
  • Nie tłuści odzieży


Produkt zamknięty jest w miękkiej tubce o pojemności 200 ml.Nie ma problemy z wyciśnięciem go z opakowania.
 

Ma bardzo specyficzny zapach. Taki trochę jakby medyczny, ale z drugiej strony wyczuwam nutę zielonego ogórka. Ciężko jest mi go określić. Nie drażni, ale mnie się osobiście nie podoba. Ma kremową,  dosyć gęsta konsystencje.
 

  Łatwo rozsmarowuje się na skórze, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Nie brudzi również ubrać, nie tłuści ich i nie robi plam. 

  
Zaraz po posmarowaniu skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku. 

Początkowo stosowałam go na moje przesuszone ręce, łokcie i ramiona. Po tygodniu regularnego smarowania się skora zdecydowanie się nawilżyła i nie była już aż tak przesuszona. Balsam zaczęłam później stosować na stopy i również sprawdził się świetnie.


 Balaam u mnie sprawdził się bardzo dobrze i bardzo się z nim polubiłam.



Ocena ogólna: 4+/5
Oprócz zapachu bardzo go lubię. Spełnia obietnice producenta i bardzo dobrze nawilża. Właśnie poszperałam trochę o nim i jest on dostępny w opakowaniach, a raczej butelkach z dozownikiem o pojemności 400 ml za ok 40-47 zł.












Udostępnij ten post