Wygrane, zakupy i przesyłki czyli sierpniowe nowosci na dobry początek miesiąca..


 Cześć i czołem. Jak Wam mija sobotni wieczór? Uprzejmie donoszę, że pogoda dała mi dzisiaj odpocząć. Było zaledwie 27 stopni i nareszcie odpoczęłam. Sprawa z paczkę się wyjaśniła. O debilizmie poczty polskiej nie będę pisała, bo jaka ona jest każdy wie. Była to paczuszka od firmy Hean.



Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami jakie otrzymałam w tym miesiącu. Nie ma to jak miło zacząć sierpień. Tak to ja mogę zaczynać każdy miesiąc. Listonosz do mnie chyba znienawidzi, bo codziennie przez cztery dni z rzędu przynosił mi listy polecone na górę :) Pan od paczki się nie spisał, a wręcz okłamał wszystkich i po  jedną paczkę musiałam sama się pofatygować.




 Letnie nowości od Bourjois:
 - Błyszczyk do ust Effet 3D 53 Corail Artistic
- Cień do powiek 16  Orange
- Cień do powiek 02 Turkus
- Puder brązujący (oh jak on pięknie wygląda, a jak smakowicie pachnie)











Nowości Hean:

- lakiery do paznokci City Fashion: 159,160 i 161
- tusz do rzęs ABSOLUTE EXPRESS VOLUME








Wygrana w rozdaniu na blogu barwy wojenne

- BB krem od Maybelline
- masa próbek






I na koniec moje skromne zakupy w Biedronce. Lakierom powiedziałam STOP.







Udostępnij ten post