O antytrądzikowym toniku matującym od Perfecty.


 Oh jak nie lubię tego uczucia... fakt, że od jutra koniec wolności, wakacji i błogiego lenistwa mnie przeraża. Nie marudzę i przechodzę do rzeczy, bo wolę i tym nie myśleć... heh no i pozdrawiam wszystkich studentów którzy mają jeszcze cały miesiąc wakacji..


Perfecta, antytrądzikowy tonik matujący o wzmocnionym działaniu dla dziewcząt



Antybakteryjny tonik matujący o wzmocnionym działaniu z  
 ekologicznym wyciągiem
z mango, cynkiem oraz kwasami salicylowym i glikolowym
, który:

• oczyszcza i przywraca naturalne pH
• matuje skórę na wiele godzin
• odblokowuje i zmniejsza pory
• redukuje istniejące zmiany trądzikowe
• zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków.
Gwarancja skuteczności potwierdzona dermatologicznie.
pojemność: 200 ml
cena: około 11-13 zł



Tonik zamknięty jest w przeźroczystej butelce o pojemności 200 ml. Ma dzióbek dzięki któremu możemy wylać odpowiednią ilość produkty na wacik.


Zapach jest bardzo ładny, przyjemny i nie drażni. Kolor jak każdy widzi- zielony.

Ja używałam go zawsze rano aby odświeżyć twarz i przygotować ją do nakładania kremu i reszty makijażu.


Po przetarciu twarzy tym tonikiem czuje odświeżenie. Nie pozostawia on lepkiej warstwy. Początkowo buzia delikatnie się świeci, ale po wchłonięciu się faktycznie buzia jest matowa. Efekt w moim przypadku utrzymuje się do 4 godzin. 

Tonik według mnie nieco przesusza skórę, ale ja i tak zawsze na noc i na dzień stosuję kremy nawilżające, więc dla mnie to nie problem. Nie zauważyłam aby podczas jego używania na mojej twarzy pojawiało się mniej niespodziankę, ale gdy już się pojawiły szybciej się goiły i  były mniej widoczne. Pory faktycznie są mniej widoczne, ale nie na długo. 


  Ogólnie dla mnie jest to dobry produkt. U mnie sprawdzał się dobrze i na lato był genialny.


Udostępnij ten post