Wrzesień to dla nnie jesien, więc dobra pora na zmianę wyglądu bloga... prośba o pomoc do tych bardziej rozgarniętych..



 Zapewne już część z Was zauważyła nowy wygląd bloga. Miało to wszystko wyglądać nie co inaczej, ale kody html mnie przerosły... Zdarza się i tak, ale cóż.. W najbliższych dniach postaram się jeszcze trochę tu pozmieniać, zedytować etykiety itd. Nie ukrywam, że wrzesień to dla mnie absolutna jesień i bezlitosny koniec wakacji, więc żeby nie było nudno wzięłam się za zmiany na blogu. Mam nadzieję, że korzystne, ale zobaczymy co z tego wszystkiego mi wyjdzie.
Może macie jakieś pomysł na zmiany? Coś Wam się tu nie podoba? Piszcie, a wszystkie propozycje zmian postaram się przemyśleć, bo to przecież Wy czytacie mojego bloga i to Wam ma się tu podobać...
Mam też pytanie do osób bardziej rozgarniętych... Możecie powiedzieć mi jak w obecnym szablonie zmienić ten cień (obramowanie), który pada po wklejeniu jakiegokolwiek zdjęcia w poście czy na pasku bocznym?

Przypominam też o rozdaniu, zostały trzy dni.

ROZDANIE !

Udostępnij ten post