Evoluderm- intensywnie nawilżający krem na noc.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
  Dzień dobry :) Jak mija niedzielne popołudnie?  Jak pogoda? U mnie wczoraj napadało śniegu i ja jako miłośniczka zimy  jestem prze szczęśliwa. Strasznie się cieszę z obecnej pogody. Dla mnie to już mogłoby tak zostać. Zima jest taką porą roku na którą czekam najbardziej. Uwielbiam patrzeć na sypiący śnieg. Kocham spacery zimą... Lubię jak policzki i nos mam czerwone z zima, jak marznął mi dłonie. Myślę, że Ci, którzy również lubią zimę zrozumieją o czym mówię ;)

Evoluderm, intensywnie nawilżający krem na noc

 Jaki czas temu otrzymałam ten krem do przetestowania. Od jakiegoś czasu regularnie stosuje nawilżające kremy na dzień i na noc.  Ten używałam od sierpnia, aż do połowy października i dzisiaj nadszedł ten dzień abym coś o nim napisała.
Zacznę od tego, że nie mam pojęcia gdzie można kupić ten krem. Może któraś z Was mnie oświeci?
Jeszcze jakiś czas temu widziałam ten krem na http://www.senseandbody.com/evoluderm.html, ale obecnie ani widu ani słychu o nim. 
Czytałam też, że produkty tej firmy można znaleźć w drogeriach hebe. 

 

Hydra Intense EVOLUDERM Noc optymalizuje défatigants i regenerujący sen na efekty dzięki skóry do jej formuły. Collagen Booster, komórkowej pobudzającym, poprawia elastyczność skóry i działa skutecznie na zmarszczki. Związane z masła shea i witaminy E, ten odżywia śmietana i reaktywuje skórę głęboko, natomiast * nawilżającym, więcej twarzy przekształca i wygładzona. Hydra Intense Noc ma kremową konsystencję i delikatnie pachnące. Rozprzestrzenia się i przenika natychmiast odżywia skórę


Krem znajduje się w kartoniku. Tubka jest zakręcana ma pojemność 50 ml. Łatwo się go wyciska, nawet gdy produktu jest mała opakowanie nie sprawia większych problemów.


Sam krem na delikatny zapach, biały kolor i lekką konsystencję. Dobrze się rozsmarowuje, szybko się wchłania. Na twarzy nie zostawia tłustej warstwy, nie lepi się i nie wałkuje.



Krem dobrze nawilża, ale nie urywam, że nie mam od jakiegoś czasu  szczególnych problemów z suchą skórą, więc nie wiem jakby się sprawdzi w takim przypadku. Rano twarz jest gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Po jakiś czasie zauważyłam, że poprawił się ogólny wygląd skóry- stała się nieco ujednolicona, nie pojawiały się też często niedoskonałości.


Ogólnie, jestem z niego zadowolona. Spełnia swoją rolę i jest naprawdę dobrym kremem na noc.


Udostępnij ten post