Spróbójmy zdefiniować kobiecość...


  Dzisiaj słów kilka o.. O kobiecości. Jako, że ostatnio otrzymałam od firmy Oriflame przesyłkę, w której był pachnący kwiat, list i zaproszenie do opisania czym dla mnie jest kobiecość, postanowiłam przedstawić swoja wizję tego słowa. 
Niby pytanie wydaje się banalne, ale.. po dłuższych przemyśleniach trudno jest jednoznacznie określić czy tak właściwie jest ta kobiecość. Wydaje mi się, że dla każdego oznacza to coś innego.
 Definicja głosi, że kobiecość to zespół cech fizyczno – umysłowych charakteryzujących kobietę. Nikt nigdy nie opisał dokładnie i jest to dosyć ogólne stwierdzenie.

 Będąc troszeczkę młodszą,  kobiecość kojarzyła mi się z blond włosami, dużym biustem, długimi i szczupłymi nogami, butami na obcasie, czerwonymi paznokciami i ustami itd. Teraz wiem, że się myliłam. Ko­biecość to nie krótka su­kien­ka, moc­ny ma­kijaż, sexowne ciało, lecz umysł, wnętrze i zacho­wanie. Kobieca kobieta to kobieta uśmiechnięta, pewna siebie, wrażliwa, czuła, zmysłowa, ale odrobinę tajemnicza,  po prostu kobieta szczęśliwa.

To czy jesteśmy kobiece zależy czy tak się czujemy. Każda z nas, kobiet jest inna. Ma swój własny styl, swój sposób bycia i to właśnie nasze zachowanie sprawia, że inni postrzegają nas jako prawdziwe kobiety. Jesteśmy kobiece wtedy kiedy czujemy się kobiece. I nie ma znaczenia czy w szpilkach czy w trampkach, czy z makijażem czy bez, czy z spodniach czy sukience. Każda z nas kreuje swoją kobiecość w taki sposób jaki chce, potrafi. Każda z nas jest kobieca.


Udostępnij ten post