Dwa godne poelcenia produkty Under Twenty.



 Cześć i czołem :) Środa o dziwo minęła mi zaskakująco dobrze, a co najważniejsze szybko i bardzo mnie to cieszy. Jutro szykuje mi się bardzo pracowity dzień, ale mam nadzieję, że pogoda będzie lepsza, bo dzisiaj było tragicznie. Pochmurnie, zimno i co jakiś cza deszczyk sobie padał. Takiej jesieni to ja właśnie nie lubię. A jaka pogoda u Was?  Właśnie wróciłam do domu i naszła mnie ochota żeby Wam tu troszeczkę napisać. Zastanawiałam się o czym i tak padł wybór na dwa produkty Under Twenty. Nigdy nie byłam przekonana do tej marki ale kolejny raz zostałam mile zaskoczona :) Zarówno krem i żel kupiłam z Biedronce w ramach urodowej gazetki. Oba produkty polubiłam i regularnie stosuję. U mnie sprawdzają się świetnie, wiec polecam.

 
3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca


24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do niedoskonałości.
Potwierdzona skuteczność innowacyjnego połączenia 3 kosmetyków w 1 formule. Zależnie od zastosowania, daje efekt żelu myjącego - dla głębokiego oczyszczenia; efekt peelingu złuszczającego - dla skutecznego odblokowania porów i złuszczania martwego naskórka; efekt maseczki - długotrwałe matowanie, regulacja przetłuszczania skóry.

Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[ACNEcleansersA + drobinki peelingujące + glinka matująca]

Jak działa?
aktywnie i głęboko oczyszcza skórę
eliminuje zaskórniki i niedoskonałości skóry
redukuje trądzik

Efekt:
Naturalnie piękna, gładka i nawilżona skóra delikatnie pachnąca mango.

Jak stosować?
Możesz go stosować 2-3 razy w tygodniu jako żel myjący, peeling lub maseczkę.
Żel myjący: stosuj na skórę twarzy uprzednio zwilżoną wodą, rozprowadź ruchem okrężnym po twarzy, a następnie spłucz wodą.
Peeling: rozprowadzaj okrężnym ruchem masującym (ok. 0,5 do 1 minuty) na zwilżoną skórę twarzy, a następnie obficie spłucz wodą.
Maseczka: nałóż na skórę twarzy i poczekaj do wyschnięcia (ok. 3 do 5 minut), następnie spłucz obficie wodą. Nie polecany dla skóry suchej i wrażliwej.


Opakowanie proste i bardzo łatwe w obsłudze. Sam żel ma dosyć gęsto konsystencję. Delikatny, przyjemny zapach i widoczne drobinki.

Ja nakładam go na umytą twarz na 3-5 minut, a następnie zmywam letnią wodą ruchami kulistymi. Stosuję 2-3 razy w tygodniu. Skóra faktycznie jest odświeżona i oczyszczona, ale nie przesuszona. Buzia jest gładka w dotyku, zmatowiona i moja zmora czyli rozszerzone pory mniej widoczne. Zauważyłam, że niedoskonałości faktycznie goją się szybciej, są mniej widoczna. Co do zaskórników to nie mam ich wielu, ale w ich przypadku nie zauważyłam zmian.


cena: 14,99







Krem nawilżająco-matujący przeciw błyszczeniu

24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - zapewnia skuteczną, całodzienną pielęgnację skóry ze skłonnościami do niedoskonałości. Skuteczność zawdzięcza innowacyjnej kompozycji substancji nawilżających i matujących o własnościach zapobiegających trądzikowi.

Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości.
 

Jak działa?
długotrwale nawilża
matuje bez zatykania porów
reguluje natłuszczenie skóry
przywraca skórze uczucie komfortu


Jak stosować?
Nanieś krem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i rozprowadź go delikatnie, wklepując opuszkami palców.
cena: 13,99


 Krem zamknięty w poręcznej tubce. Ma delikatną konsystencje, przyjemny zapach i niebieskawy kolor. Dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy. Matuje buzię, chociaż ja nie mam ostatnio problemu z błyszczeniem. 

Krem dobrze nawilża, świetnie nadaje się pod makijaż. Nie zatyka porów ani nie podrażnia.


 




A na koniec kilka zdjęć z dzisiejszego dnia ;)



Udostępnij ten post