Jesienna pogoda, całkiem niekosmetycznie.


 Cześć :) Właściwie to dobry wieczór wszystkim. Mam na blogu straszne zaległości i nijak nie wiem jak sie za nie zabrać. Dzisiaj miała być recenzje bronzera, ale karta pamięci ze zdjęciami została wczoraj w torebce koleżanki i dopiero jutro ją zakocham. U mnie była dzisiaj piękna, jesienna pogoda, więc wybrałam się na długi spacer. Uwielbiam takie spontaniczne wyjścia z domu.. Jestem raczej typem samotnika i najlepiej czuję się w swoim towarzystwie. Samotność mi nie straszna :)


Ostatnio zaczęłam fotografować wszytko co mnie otacza. Nie żeby były to jakieś profesjonalne zdjęcia, co to to nie. W obecnej chwili nawet aparat się zbuntował, ale widocznie to taki wiek :P Zdjęcia, więc robię telefonem. Mam nadzieję, że aż tak straszne nie są.



Heh "Ruszoffy" telefon przed obiektywem :P oh jaki on fotogeniczny.





 

A teraz ja i moja spódniczka :P 

 
 


 Liiiiiiście, to lubię !

 


  


Tutaj mamy klucze ze słodkim breloczkiem <mniamm>









 Oj sporo tego wyszło. Zdjęć mam całą masę, ale nie będę Was męczyć :P


Udostępnij ten post