perfumy More by Demi do wygrania czyli szybki konkurs dla każdego.


cześć :) Jak mija poniedziałek? Wspominałam Wam wczoraj o małym konkursie jaki dla Was mam. Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis w mojej wizji słowa kobiecość. W zeszłym tygodniu kurier wręczył mi ogromne złote pudełko w którym znalazłam produkty z serii Demi More. Otrzymałam: wodę perfumowaną, krem pod prysznic, lakier do włosów oraz masło do ciała. Dziękuję firmie Oriflame za miłą niespodziankę. O poszczególnych produktach opowiem Wam jak bliżej je poznam. O czym chcecie poczytać najpierw?


A teraz konkurs:

 Udział może brać każda osoba mieszkająca na terenie Polski. Nie musi być obserwatorem bloga, nie musi mieć swojego bloga ani nigdzie o konkursie nie musi też informować. Wystarczy, że pod tym postem odpowie na pytanie konkursowe: Z jakim zapachem kojarzy Ci się słowo "kobieca"? Jak pachnie prawdziwa kobieta? Na wasze odpowiedzi czekam do 5 grudnia do godziny 24:00, po czym wybiorę zwycięzcę do którego trafi flakon perfum More by Demi. W komentarzach proszę również o podanie swojego adres e-mail.


Zapraszam do udziału w konkursie i życzę powodzenia ;)

Udostępnij ten post