Baza wygładzająca i przedłużająca trwałość makijażu od Delii.


 Bazę pod makijaż stosuję codziennie. Zależy mi przede wszystkim na mocnym  wygładzeniu struktury skóry, przedłużeniu trwałości makijażu i zamaksowaniu widocznosci moich rozszerzonych porów. Mam cerę mieszaną z niedoskonałościami i przebarwieniami, więc muszę uważać żeby baza mnie nie zapychała.


Delia Free Skin Make-Up BIO BASE wygładzająca baza pod makijaż przedłużająca trwałość makijażu

Baza przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Doskonale rozprowadza się na skórze pozostawiając ją aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną. Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż, przedłużający jego trwałość.

Składniki aktywne:
formuła SME (STAY-on Make up Effect) – zapewnia trwały makijaż oraz aksamitną gładkość skóry
kwas hialuronowy – intensywnie nawilża


 
Opanowanie proste, przeźroczyste, z pompką- nie mam nic do zarzucenia. Mamy w butelce 55 ml produkty za cenę około 20-25 zł.  


Sama baza ma lekką konsystencje, biały kolor i delikatny zapach.


 Dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i nie roluje. Owszem ułatwia nakładanie podkładu i przedłuża jego trwałość. Dla mnie jednak za mało wygładza, nie zmniejsza widoczności moich rozszerzonych porów. Jest raczej jak krem, a nie baza. Może tak mi się tylko wydaje, bo przyzwyczaiłam się do sylikonowych baz. Nie wysusza skóry, a nawet ją nawilża. Dla osób z mniej problematyczną cerą baza sparwdzi się o wiele lepiej. Ja jednak stosuję ją od czasau do czasu gdy stan buzi jest lepszy, bo na "gorsze dni" niestety się nie spradza. Plusem jest również to, że baza jest wydajna i przede wszytim nie zapycha nawet przy codziennym stosowaniu. 





Dziewczyny, czy którą z Was stosowała może ocet jabłkowy na cerę?


edit- skład bazy: 



Udostępnij ten post