Bio Fluid nawilżająco - korygujący od Delii.



 Witam się z Wami pierwszy raz w tym roku. Miałam postanowienie piosania postów systematycznie, ale kjuż na samym początku mam pod górkę, bo mój laptop zupełnie padł 



Dzisiaj przyjrzymy się bliżej podkładowi z firmy Delia. Testowałam go jak jeszcze na moje twarzy był jeden wielki bałagan. Teraz za sprawą octu jabłkowego o którym opowiem za jakiś czas, stan mojej cery zaczął się poprawiać. 



Działanie:
Specjalnie opracowany skład i lekka formuła Free Skin gwarantują swobodne oddychanie komórek, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze i nie blokując porów.

Składniki aktywne:
aktywny FUCOGEL nadaje natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie,
kompozycja specjalnie dobranych pigmentów mineralnych gwarantuje perfekcyjną korektę niedoskonałości i przebarwień oraz wyrównany koloryt skóry,
"BIAŁY SZAFIR" - certyfikowany składnik organiczny pięknie rozświetla skórę.

Efekt:
Cera jest pięknie rozświetlona, intensywnie nawilżona, a niedoskonałości perfekcyjnie skorygowane.



Podkład zamknięty jest w plastikowej butelce z pompką. Zupełnie tak jak w bazie o której pisałam TUTAJ.
Podkład dostępny jest w czterech kolorach, ja mam ten najjaśniejszy. Dla osób bardzo bladych będzie on raczej za ciemny.





Konsystencja jest dosyć dziwna, taka jakby musowata przez co podkład szybko ubywa. Na skórze najlepiej rozprowadza sie palcami, bo pędzelkiem lub gąbką robi niesamowite smugi.

Ma słabe krycie, więc jest to raczej podkład dla osób z mniejszymi problemami. Ładnie wyrównuje koloryt skóry i deliaktnie kryje przebarwienia, nie podkreślając suchych skórek i nie wysuszając.ie zauważyłam żeby podkłąd jakoś szczególnie nawilżał czy rozświetlał. Wymaga przypudrowania. Na buzi utrzymuje się 5-6 godzin po czym lekko się ściera. Nie zapycha. 



Przy cerze mieszanej i tłustej podkład raczej się nie sprawdzi. Wydaje mi się, ze dla suchej byłby to dobry produkt. 


Udostępnij ten post