Madame L'ambre i ja ;)




 O produktach tej firmy ostatnio można sporo przeczytać na blogach. Muszę przyznać, że opakowania mnie osobiście zauroczyły. Dostałam kilka kosmetyków do przetesowania. Wyglądają świetnie i mam nadzieję, że pod względem jakosci będą równie fajne jak z wyglądu.












Kredka do oczu, numer 10, czarna. Cena: 10,20zł



Pomadka do ust, mój kolor to numer 24. Nie mój odcień, ale może się do niego przekonam.Cena: 17,00zł

Lakier do paznokci, piękna klasyczna czerwień. Cena: 10,20zł


Cień do powiek numerek-2. Idealny na makijaż dzienny. Delikatny, bardzo ładnie się mieni, a to tłoczenie jest prześliczne. Cena: 7,82zł 



A tu c
od góry: lakier, cień, pomadka i z boczku kredka 





Dostałam również próbke podkładu i muszę przyznać, że jest świetny. Krycie średnie, ale wygląda bardzo naturalnie. Napewno kupię pełnowymiarowy produkt jak tylko wykończe moje zapasy.




Produkty mają niesamowite opakowania. Więcej o każdym z nich napiszę za jakiś czas. Co chcecie na początek?

Udostępnij ten post