Ja i kolekcja Mariah Carey od OPI.


  


  Dobry wieczór ;-* Jak mija Wam weekend? U mnie szybko i jeszcze raz szybko. Aura za oknem też nie sprzyja i mówiąc szczerze mam już dosyć tej zimy. Marzy mi się wiosna- heh i mówi to wierna miłośniczka zimy. 

 Dzisiaj chciałabym Wam przestawić moje nowiutkie nabytki lakierowe. Z firmą OPI znam się jedynie z widzenia. Zawsze podziwiałam lakiery tej firmy i sama nie wiem dlaczego nigdy nie pokusiłam się o zakup. Najnowszej kolekcji lakierów do paznokci marki OPI sygnowana jest nazwiskiem Mariah Carey. Mi głos ani osoba tej pani nie przypada do gustu, ale o tym nie będę mówić. Dopóki nie zobaczyłam tych lakierów myślałam, że będą to same odcienie różu, nie wiem dlaczego   Mariah właśnie z tym kolorem mi się kojarzy. Kiedy już miałam w dłoni pudełko i otworzyłam je ze szczęścia dosłownie skakałam. Macałam te lakiery przez cały dzień i nie ukrywam, że miło mnie zaskoczyły. 











A Butterfly Moment 

The Impossible


Pink Yet Lavender 


Get Your Number


Stay The Night


Anti-Bleak


Sprung
 


Can't Let Go 

 Lakiery możecie kupić w sklep internetowy kupkosmetyk.pl ich cena wynosi 42 zł za sztukę (15 ml)




 Każdy lakier będziecie mogły zobaczyć na moich pazurach już niebawem, dlatego powiedzcie który chcecie na początek?

Udostępnij ten post