Louma cosmetics czyli szminka w kolorze Fashionable.



   Cześć dziewczyny! Mamy weekend i pewnie mało kto ma czas i ochotę na czytanie tych moich postów, ale jakoś mnie naszło na pisanie. Od kilku miesięcy jestem pomadkową dziewczyną i nie wychodzę z domu bez czegoś na ustach. Coraz bardziej przekonuję się do mocnych i nasyconych kolorów. Dawniej miałam z tym problem, ale teraz już nie. Jakiś czas temu w moje łapki wpadło kilka szminek z firmy Louma. Kolor o którym dzisiaj mówię przypadł mi do gustu najbardziej. 







 Szminka znajduje się w czarnym plastikowym opakowaniu z domieszką srebra. Przyznaję się bez bicia, że kilka razy mi upadła, ale tak już jest jak się ma dwie lewe ręce jednak opakowanie przeżyło i nic mu się nie stało. 






Kolor o którym mówię nazywa się Fashionable. Jest do taki roż, ale bardzo jaskrawy wręcz neonowy




 Szminka ma kremowe wykończenie, nie ma żadnych drobinek. Nie wysusza ust, a wręcz daje efekt nawilżonych.


Dobrze "nosi" się na ustach, nie klei ich. Kolor równomiernie rozkłada się na ustach. Utrzymuje się 2-3 godziny. 




* pojemność: 4 g
* dostępność: sklep internetowy Louma
* cena: 4,44 EUR






  A na koniec nuta, która chodzi za mną od tygodnia <3



Udostępnij ten post